Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Ανεπανάληπτος

post-1-1314461871,78

newego_large_t_1101_53931985_990x595

«Καθυστερήσαμε λίγο, γιατί  θέλαμε να ακούσουμε τι θα πει και  η Αντιπολίτευση. Θα μιλήσω και γι’ αυτά, αλλά νομίζω ότι μάλλον αποτελεί δικαίωση των αποφάσεών μας. Μεγάλη η απόφαση της Αντιπολίτευσης να στηρίξει το πακέτο.

Πρώτα απ’ όλα, αγαπητοί συνάδελφοι, κάθε φορά που βρισκόμαστε, λέμε πόσο δραματική είναι η στιγμή – και είναι πολύ δραματική, και σήμερα.

Ας δούμε τι διακυβεύεται.

Άκουσα ότι υπήρξε έκπληξη χθες από τις δηλώσεις των εταίρων μας. Εγώ δεν καταλαβαίνω  γιατί υπήρξε έκπληξη, πραγματικά, δεν  καταλαβαίνω γιατί είχαμε την οποιαδήποτε έκπληξη. Έκπληξη μου έκανε εμένα το γεγονός, ότι υπήρξε έκπληξη.,,….

…Κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας: μέχρι σήμερα, Κυβέρνηση εθνικής  σωτηρίας ήμασταν εμείς, μαζί μας  κανένας άλλος. Εμείς είμαστε  Κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας. Δύο  χρόνια, εμείς είμαστε, δεν υπήρχε άλλος. Αλλά αντέχουμε; Ρωτάω.

Η Κοινοβουλευτική μας Ομάδα αντέχει; Προπηλακισμούς, ύβρεις – το μπορούμε; Μπορούμε, το Σταυρό αυτό, να τον κουβαλήσουμε, ενώ μας πετάνε πέτρες; Όχι, απλά να μας κάνουν κριτική, αλλά εκεί που κουβαλάμε το Σταυρό, να μας πετάνε και πέτρες από πάνω…..

….Το βασικό γεγονός  είναι ότι ψηφίζει η Νέα  Δημοκρατία τη νέα δανειακή σύμβαση. Και εγώ θα έλεγα, ενόψει και των διαπραγματεύσεων που έχουμε, να ξαναζητήσουμε να είναι συν-διαπραγματευτές στην προσπάθεια αυτή.

Τώρα, βέβαια, έβαλαν διάφορους  όρους – μεταβατική Κυβέρνηση, εκλογές και τα λοιπά. Νομίζω ότι αυτό είναι ένα θέμα που πρέπει να το συζητήσουμε μαζί τους, δεν είναι ένα θέμα το οποίο πρέπει «a priori» να υιοθετήσουμε, αλλά ούτε και να το απορρίψουμε. Διότι όλα αυτά είναι πολύ γενικές κουβέντες και αρκετά αντιφατικές.

Τι σημαίνει «μεταβατική  Κυβέρνηση»; Τι σημαίνει «πάμε σε εκλογές, αλλά αυτή η Βουλή θα ψηφίσει το πακέτο»; Πότε θα γίνουν αυτές οι εκλογές, αν θα γίνουν εκλογές, και εκλογές  για ποιο λόγο; Θα τα δούμε όλα  αυτά. Εδώ είπαμε να ψηφίσουμε, για να μην σύρουμε τη χώρα, ούτε σε δημοψήφισμα, ούτε σε εκλογές……

χαρείτε τον http://government.gov.gr/2011/11/03/22603/

circus25

και στις

12 Σεπ. 2010
Θα βάζαμε την χώρα σε περιπέτεια.

Τσίπρας :Ο Λόγος στον Λαό

 

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Μίκης : Είναι επικίνδυνος

2011112155038138472_20

«Είναι επικίνδυνος. Είτε τα έχει εντελώς χαμένα, είτε περιβάλλεται από αγνώστους σε εμάς διεθνείς συμβούλους που αποβλέπουν στην κρίση των χρηματιστηρίων προκειμένου να αποκομίσουν τεράστια οικονομικά οφέλη αποδιοργανώνοντας το πολιτικό μας σύστημα και μηδενίζοντας το όποιο διεθνές κύρος είχε απομείνει για τη χώρα μας».
» Με δύο μόνο λέξεις κατάντησε την Ελλάδα περίγελο και ηθικό ράκος σε όλο τον κόσμο. Από την άποψη αυτή έχει καταστεί επικίνδυνος για την ίδια την επιβίωση της χώρας και του λαού. Είναι απίστευτο το ότι ο σημερινός πρωθυπουργός με τη συμπεριφορά του όχι μόνο εμφανίζει την Ελλάδα αναξιόπιστη και αφερέγγυα διεθνώς αλλά και δίνει την δυνατότητα στην κ. Μέρκελ και στον κ. Σαρκοζί να μας υποδεικνύουν τι ερώτημα θα έχει το δημοψήφισμα στο οποίο προσπαθεί να μας σύρει η κυβέρνησή μας.
» Όμως τα πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε σήμερα δεν λύνονται με εκβιαστικά διλήμματα αλλά μόνο με ελεύθερες εκλογές, μέσα από τις οποίες θα αναδειχθεί η πραγματική θέληση του ελληνικού λαού».

Άμα θέλει η νύφη και ο γαμπρός τύφλα να έχει ο λαός

3-11-2011 6-47-42 μμ

…..Δηλαδή: ο μόνος λόγος που θα ακούγαμε τον λαό σε δημοψήφισμα, θα ήταν επειδή δεν συμφωνεί η ΝΔ_ Αφού συμφωνεί, δεν χρειάζεται ο λαός…..

από σχόλιο στο Twitter

Σοφία Σακοράφα Πατρίδα μας είναι το μέλλον των παιδιών μας

Δηλώσεις του προέδρου της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα

51038D6485F601B9BBA7E3472F78FB74

Η κυβέρνηση Παπανδρέου έχει ήδη καταρρεύσει κάτω από το βάρος των λαϊκών κινητοποιήσεων.

Τούτες τις ώρες, όμως, εξελίσσεται ένα απίστευτο παρασκήνιο στις πλάτες του ελληνικού λαού με μοναδικό στόχο και σκοπό να αποτραπεί η δυνατότητά του να παρέμβει στις εξελίξεις. Από τους κ.κ. Μέρκελ και Σαρκοζί που, με μια πρωτοφανή κίνηση παρέμβασης σε ζητήματα κυριαρχίας, επιχείρησαν να θέσουν το ερώτημα στο πιθανό δημοψήφισμα, έως θεσμικούς και εξωθεσμικούς παράγοντες που σχεδιάζουν ξεδιάντροπα νέες μνημονιακές κυβερνήσεις, που θα εφαρμόσουν τη δανειακή σύμβαση και όσα δεινά θα επιφέρει στον ελληνικό λαό, χωρίς νωπή  λαϊκή εντολή.

Ας το καταλάβουν καλά. Η μόνη εθνική σωτηρία τούτη την ώρα είναι να μιλήσει ο λαός.

Οποιαδήποτε άλλη σκέψη ή κίνηση θα αποτελεί  ωμή απόπειρα εκτροπής.

Ζήτημα δημοκρατικής νομιμοποίησης αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει μόνο για την κυβέρνηση Παπανδρέου. Ζήτημα δημοκρατικής νομιμοποίησης υπάρχει και για  την ίδια τη Βουλή, η σύνθεση της οποίας δεν ανταποκρίνεται πια στη λαϊκή επιθυμία.

Η μόνη διέξοδος, η μόνη λύση είναι στις 4 του Δεκέμβρη να στηθούν κάλπες εκλογών. Να μιλήσει ο λαός και να δώσει ελπίδα και προοπτική σε τούτο τον τόπο.

Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα

3-11-2011 7-45-13 πμ

3-11-2011 8-21-04 πμ

3-11-2011 7-51-22 πμ

3-11-2011 7-34-50 πμ

3-11-2011 7-39-31 πμ

3-11-2011 8-27-22 πμ

Πού-είναι-οι-νέοι-440x329

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Ο Δήμος Νέας Ιωνίας ενάντια στο χαράτσι της ΔΕΗ

2-11-2011 6-24-58 μμ

http://www.neaionia.gr/

Μετά από μια μεγάλη συγκέντρωση που πραγματοποιήθηκε στον Δήμο Ν.Ιωνίας πριν από λίγες μέρες με θέμα το άδικο χαράτσι της ΔΕΗ, η δημοτική αρχή αποφάσισε να αναλάβει μια ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ στο θέμα της αντίστασης κατά του χαρατσιού, δίνοντας συμβουλές στους δημότες πώς να πληρώσουν ΜΟΝΟ τα ποσά που αναλογούν στον λογαριασμό του ρεύματος, χωρίς το χαράτσι.Επιπλέον, δημιούργησε μια επιτροπή που συγκεντρώνει όλες τις αποδείξεις πληρωμής μέσω ΑΤΜ που θα προσκομίζουν οι δημότες στον Δήμο, ώστε να αντιμετωπίσει πλέον ως επίσημος φορέας και εκπρόσωπος των πολιτών, τις ενδεχόμενες αντιδράσεις του κράτους ή της ΔΕΗ.

http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2011/11/blog-post_5397.htm