Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Ή οι Τάταροι στα Τάρταρα ή ο λαός στη σκλαβιά.

620x401_133062786210

ΤΟΥ ΣΤΑΘΗ http://www.enikos.gr/stathis/19717,Tataroi_kai_Tartara.html

Τάταροι και Τάρταρα

Παίρνεται ένα μέτρο και πριν αλέκτορα φωνήσαι, τρία νέα μέτρα έρχονται να το διαδεχθούν.

Αίφνης τα έσοδα Ιανουαρίου - Φεβρουαρίου παρουσιάζουν υστέρηση εκατοντάδων εκατομμυρίων - αίφνης, που αίφνης δεν είναι, ο Προϋπολογισμός χάσκει πριν καν αρχίσει να εφαρμόζεται, συνεπώς

νέα μέτρα - τι έχεις Γιάννη, τι ’χα πάντα!

Νέα μέτρα τώρα, πριν τα νέα μέτρα που όλοι ήδη γνωρίζουμε ότι θα ληφθούν τον Ιούνιο.

Νέα μέτρα

λες κι έχουμε εφεύρει το αεικίνητον των νέων μέτρων.

Νέα μέτρα που όλοι ξέρουμε ότι οδηγούν στο βάθεμα της Υφεσης και συνεπώς στην «ανάγκη» να ληφθούν και νέα μέτρα. Ομως προς την ίδια κατεύθυνση - ένας φαύλος κύκλος, ένα σπιράλ θανάτου

μια ατέρμονη κάθοδος στον Αδη.

Δημιουργούν ανέργους κι ύστερα τους περικόπτουν το επίδομα ανεργίας - στις πόσες αυτοκτονίες θα σταματήσουν;

Κατακρεουργούν τους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων, αλλά οι δημόσιες δαπάνες... αυξάνονται!!!

Ουκ έστι ελπίς

ουκ έστι οδός

ουκ έστι τέλος

διότι οι ίδιοι τα ίδια πράττουν! φερ’ ειπείν το κόστος για τις Ανεξάρτητες Αρχές και τις Μη Κυβερνητικές (με κυβερνητική χρηματοδότηση) Οργανώσεις αυξήθηκε από το 2010 στο 2011

περίπου όσον πετσοκόπηκαν οι συντάξεις των γερόντων!

Απίστευτο;

Οχι! αναμενόμενο.

Τέτοιοι είναι, τέτοιο το ήθος τους. Για αυτό άλλωστε έγιναν με τέτοιαν ευκολία γενίτσαροι (κι έκαναν εμάς ραγιάδες)

Τους μεν γέροντες στον Καιάδα,

τους δε νέους στο Βάραθρον!

(Με 51% τρέχει η ανεργία των νέων).

Σε άλλους καιρούς σε μιαν άλλη χώρα την Ελλάδα, που για να την εννοήσουμε εμείς σήμερα της βάζουμε τον προσδιορισμό «αρχαία»


το επίπεδο του πολιτισμού μιας πόλης εμετράτο από τη φροντίδα της για τους γέροντες και τη μέριμνά της για τους νέους.

Σήμερα, ο ίδιος χώρος, η θεσμισμένη Ελλάδα ατιμάζεται από μια ορδή μονιμάδων της εξουσίας, που έχουν τους γέροντες για τα γενόσημα, κοινώς μπάζα, και τους νέους κρέας για τα κανόνια της ελεύθερης αγοράς.

Ή τέτοιους ταγούς πρέπει να τους φάει το σκοτάδι, ή το σκοτάδι που έχουν απλώσει οι ίδιοι πάνω απ’ τη χώρα θα την καταπιεί.

Ή οι Τάταροι στα Τάρταρα ή ο λαός στη σκλαβιά. Είναι (πάλι) τόσον απλό...

Διαγραφή χρεών των νοικοκυριών από τις τράπεζες

BU005137

Επίκαιρη ερώτηση του Προέδρου της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ Αλ. Τσίπρα στον Πρωθυπουργό: Διαγραφή χρεών των νοικοκυριών από τις τράπεζες

Οι υποχρεώσεις των νοικοκυριών προς τις τράπεζες υπερβαίνουν το ποσό των 112 δις ευρώ. Στις σημερινές μνημονιακές συνθήκες, με τις συνεχείς μειώσεις των μισθών και των συντάξεων, την εκτίναξη της ανεργίας και της επιβολής νέων δυσβάσταχτων φόρων, είναι φανερό πως ένα πολύ μεγάλο μέρος των δανειακών υποχρεώσεων δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί. Είναι χαρακτηριστικό πως τα τελευταία τρία χρόνια τα στεγαστικά και καταναλωτικά δάνεια που δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν τριπλασιάστηκαν.

Επειδή η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά την πολιτική ηγεσία  που δεν άσκησε τις υποχρεώσεις της για έλεγχο και τις αναγκαίες πολιτικές παρεμβάσεις ώστε να έμπαινε φραγμός στην ασυδοσία των τραπεζιτών,  επειδή το τραπεζικό λόμπι  από την δεκαετία του 2000, παραβίασε συστηματικά τα υγιή πιστοδοτικά κριτήρια, όπως ορίζονταν και  από την Τράπεζα της Ελλάδος  και συνειδητά έσπρωξε χιλιάδες εργαζόμενους και νοικοκυριά στην υπερχρέωση, με μόνο κριτήριο την άντληση υψηλής κερδοφορίας, αδιαφορώντας για τους κινδύνους στην κοινωνία και την οικονομία,

Ερωτάται ο κ. Πρωθυπουργός

•    Προτίθεται να προχωρήσει στην μερική ή ολική διαγραφή χρεών για την οικονομική ανακούφιση των εργαζομένων, των ανέργων  και των υπερχρεωμένων νοικοκυριών, όταν το ατομικό ή οικογενειακό εισόδημα δεν υπερβαίνει αυτό που λογίζεται ως όριο φτώχειας;

•    Προτίθεται σε όσους που για διάφορους λόγους μειώθηκε το εισόδημά τους ή έχασαν την εργασία τους, να προχωρήσει σε αντίστοιχη απομείωση των δανειακών τους υποχρεώσεων;

•     Θα μεριμνήσει ώστε η μηνιαία καταβολή δόσεων  σε όλες τις τράπεζες να μην υπερβαίνει το 30% των μηνιαίων ατομικών ή οικογενειακών αποδοχών;

•    Θα γίνει εκλογίκευση  των επιτοκίων που για καταναλωτικά κυρίως δάνεια ξεπερνούν κάθε κανονιστικό όριο;

•    Θα επιβληθεί  τώρα με τον νέο πακτωλό δισεκατομμυρίων στις τράπεζες για  την επανακεφαλαιοποίηση τους και η εξυγίανση των ισολογισμών τους  με την διαγραφή των δανείων που αφορούν τα υπερδανεισμένα νοικοκυριά;

Ο ερωτών Βουλευτής

Αλέξης Τσίπρας

Συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου Αντιπάρου

Έχοντας υπόψη τις διατάξεις του άρθρου 111 του Ν 3463/2006 «περί του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα» και τον Ν.3852/2010 σας προσκαλούμε στην έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αντιπάρου, την Τετάρτη 07-03-2012 και ώρα 19.00 μ.μ στην αίθουσα Καλουδά για τη συζήτηση και λήψη απόφασης στο παρακάτω θέμα της ημερήσιας διάταξης:

Έγκριση μελετών του έργου «Αποχέτευση και Ε.Ε.Λ. Αντιπάρου».

Τάσος Αλιφέρης

δδ

Ένας πρωτοπόρος αγωνιστής για τα ανθρώπινα δικαιώματα έφυγε

 

στο site του Δήμου  Τήλου διαβάζουμε

Ο Δήμαρχος και Γιατρός της Τήλου Τάσος Αλιφέρης, έχασε σήμερα τη μεγάλη μάχη που με γενναιότητα έδωσε. Η Τήλος και χιλιάδες φίλοι της σ’ όλη την Ελλάδα θρηνούν τον ακαταπόνητο μαχητή, που άλλαξε ριζικά το πρόσωπο του νησιού κι έφερε την ευημερία και την πρόοδο, χωρίς να λογαριάζει κόπους και προσωπικές θυσίες. Τον εμπνευσμένο γιατρό που τιμούσε όσο κανείς τον όρκο του Ιπποκράτη και βρισκόταν δίπλα στον ασθενή, οποιαδήποτε ώρα της μέρας και της νύχτας, σώζοντας με την αφοσίωση και το ταλέντο του δεκάδες ανθρώπινες ζωές, κατοίκων και παραθεριστών.

Ο Αναστάσιος Σπύρου Αλιφέρης, όπως υπέγραφε πάντα, γεννήθηκε το 1951 στο Λάχι Λακωνίας. Σπούδασε Ιατρική στην Σιένννα της Ιταλίας και διορίστηκε αγροτικός γιατρός στην Τήλο το 1983. Παρέμεινε στο νησί και εξελέγη για πρώτη φορά Δήμαρχος το 1995. Από τότε εκλεγόταν συνεχώς με μεγάλη πλειοψηφία. Πιστός στις δημοκρατικές ιδέες, αγωνιζόταν μέσα από τις τάξεις του ΠΑΣΟΚ, για μια Ελλάδα κοινωνικής δικαιοσύνης. Ηταν πρωτοπόρος στον αγώνα για την ανάπτυξη των μικρών νησιών, Πρόεδρος του συμβουλίου νησιωτικών δήμων και κοινοτήτων Ελλάδας και μέλος του ΔΣ του Ευρωπαϊκού δικτύου μικρών νησιών. Οραματιστής και ρηξικέλευθος,συγκρούστηκε με κατεστημένα συμφέροντα και αντιλήψεις, με μόνο γνώμονα το καλό του νησιού του και πέτυχε ανάπτυξη με οικολογικό χαρακτήρα, που συγκέντρωνε πανευρωπαϊκό ενδιαφέρον. Διεκδίκησε και πέτυχε την απόκτηση πλοίου της Τήλου, που έδωσε φτερά στο νησί, την απαγόρευση του κυνηγιού, αποτόλμησε με θάρρος και στο όνομα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων τον πρώτο γάμο ομοφύλων. Μέχρι σήμερα εξακολουθούσε να ζει στα δυο δωμάτια του Δημοτικού Ιατρείου, μη έχοντας δημιουργήσει καμία προσωπική περιουσία.

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Αντισυνταγματική η διακοπή Ρεύματος

 

xaratsi_deh

ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ

Μια πολύ σημαντική νίκη πέτυχε το κίνημα ενάντια στο χαράτσι της ΔΕΗ! Το βράδυ της Παρασκευής, η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας έκρινε αντισυνταγματική τη νομοθετική ρύθμιση που προβλέπει τη διακοπή ρεύματος από τη ΔΕΗ σε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν πληρώσει το ειδικό τέλος ακινήτων.

Πρόκειται αναμφίβολα για μια σπουδαία κατάκτηση εκ μέρους του κινήματος που μαζικοποιήθηκε πολύ γρήγορα και έκανε συντονισμένο πολιτικό αγώνα άρνησης πληρωμής του τέλους ακινήτων. Έτσι, χάρις στις πρωτοβουλίες πολιτικών και κοινωνικών φορέων και με τεράστια συμμετοχή πολιτών, μέχρι σήμερα (και σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της ΔΕΗ), πάνω από 1 στα 4 νοικοκυριά δεν πλήρωσαν την πρώτη δόση και ακόμα περισσότερα δεν θα πληρώσουν τη δεύτερη. Σαν αποτέλεσμα, η προθεσμία καταβολής του τέλους μέχρι την διακοπή ηλεκτροδότησης είχε μετατεθεί από τις αρχικά 40 ημέρες (κατά σειρά) στις 80, στις 120 και εν τέλει στις 180 ημέρες!

Η άκρως εκβιαστική απειλή εκ μέρους της κυβέρνησης περί διακοπής του ρεύματος απειλούσε να αφήσει χωρίς ηλεκτροδότηση δεκάδες χιλιάδες νοικοκυριά, τα οποία βυθίζονται καθημερινά, ολοένα και περισσότερο, στην εξαθλίωση και την ανεργία. Ειδικά μάλιστα εν μέσω ενός βαρύτατου χειμώνα (όπως ο φετινός) και με το πετρέλαιο να βρίσκεται στα ύψη, πιθανή διακοπή ρεύματος θα ήταν τουλάχιστον εγκληματική! Σε κάθε περίπτωση, η απόφαση του ΣτΕ "ξεμπροστιάζει", όχι μόνο τον ρόλο "τρομοκράτη" του λαού που έχει αναλάβει η κυβέρνηση εδώ και καιρό, αλλά και την ευκολία με την οποία αψηφά διαρκώς το Σύνταγμα της Ελλάδας!

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε διάσκεψη, κεκλεισμένων των θυρών, αργά ο βράδυ της Παρασκευής, η Ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου (πρόεδρος ο Παν. Πικραμμένος και εισηγήτρια η σύμβουλος Επικρατείας Ευαγγελία Νίκα) έκριναν ότι η επιβολή του έκτακτου ειδικού τέλους ηλεκτροδοτούμενων δομημένων επιφανειών, είναι συνταγματική και νόμιμη.

Και αυτό γιατί το ειδικό τέλος ακινήτων δεν είναι πάγιος φόρος, δηλαδή δεν θα πληρώνεται μόνιμα και σταθερά, αλλά είναι έκτακτος, καθώς έχει επιβληθεί για δύο χρόνια. Κατά συνέπεια, σύμφωνα με τους δικαστές, η επιβολή του δεν προσκρούει σε καμιά συνταγματική επιταγή.

Πάντως, το δικαστήριο επιφυλάχθηκε σε περίπτωση που το «χαράτσι» από έκτακτό που είναι σήμερα μεταβληθεί με νομοθετική ρύθμιση, σε πάγιο να κρίνει και πάλι την συνταγματικότητα ή μη της επιβολής του. Και αυτό εφόσον βέβαια προσβληθεί και πάλι η νέα νομοθετική ρύθμιση στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο.

Υπενθυμίζεται ότι το τρίτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου 2011 προσέφυγαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας οι Δικηγορικοί Σύλλογοι Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Καλαμάτας, Βόλου, Ηρακλείου, Σύρου και Καβάλας, η ΑΔΕΔΥ ο Δήμος Πυλαίας - Χορτιάτη, η Περιφερειακή Ένωση Δήμων Πελοποννήσου, το Επιμελητήριο Καβάλας, το Σωματείο «Έλληνες Φορολογούμενοι», ιδιοκτήτες ακινήτων, κ.λπ.

Όλοι στρέφονταν κατά της από 10.10.2011 απόφασης του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών (εκδόθηκε κατ' εξουσιοδότηση του Ν. 4021/2011) με την οποία καθορίζεται ο τρόπος και η διαδικασία είσπραξης του έκτακτου ειδικού τέλους και ζητούν να ακυρωθεί.

Οι προσφεύγοντες υποστήριζαν, μεταξύ των άλλων, ότι το έκτακτο ειδικό τέλος ακινήτων δεν είναι ειδικό τέλος, αλλά επιβολή νέου φόρου κάτι που είναι αντίθετο σε πλειάδα συνταγματικών διατάξεων (αντίθετη στα άρθρα 1, 2, 4, 5, 20, 26, 48, 78 και 101 του Συντάγματος) και στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) που προστατεύει την ιδιοκτησία.

 

πηγή ΙΣΚΡΑ

Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ για την απόφαση του ΣτΕ που κρίνει αντισυνταγματική τη διακοπή του ρεύματος για το χαράτσι της ΔΕΗ

Η απόφαση του ΣτΕ που κρίνει αντισυνταγματική τη διακοπή του ρεύματος για το χαράτσι της ΔΕΗ αποτελεί κόλαφο για την κυβέρνηση της τρόικας και προσωπικά για τον «συνταγματολόγο» αντιπρόεδρο της κυβέρνησης και υπουργό Οικονομικών. Παρά την προσπάθεια κυβερνητικών κύκλων να ερμηνεύσουν την απόφαση κατά το δοκούν, η αλήθεια είναι ότι αμφισβητείται επί της ουσίας και η συνταγματικότητα του ίδιου του τέλους.

Αποτελεί την πρώτη μεγάλη νίκη του πρωτοφανούς λαϊκού  κινήματος που αναπτύχτηκε στις γειτονιές όλης της Ελλάδας. Η θετική αυτή η εξέλιξη δείχνει ότι η αντίσταση, η συλλογική ανυπακοή και η αυτοοργάνωση του κόσμου της εργασίας, αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση για την απομάκρυνση της κυβέρνησης και των πολιτικών της καταστροφής και της κοινωνικής χρεοκοπίας.

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Ο «μη πόλεμος» και το τελάρο

 

pegasus_LARGE_t_5595_210705

Tου Παντελη Μπουκαλα

Ως μονοετή ή το πολύ διετή είχαν προαναγγείλει οι στρατηλάτες τον Πόλεμο κατά των Μεσαζόντων, αλλά ήδη είναι τριακονταετής πλας, όπως θα λέγαμε στα τηλεοπτικά ελληνικά μας. Κι απ’ ό, τι φαίνεται, για εκατονταετής πάει, υπό την προϋπόθεση ότι το 2012 δεν θα αποδειχθεί έτος της ολικής κοσμικής καταστροφής, όπως προέβλεψαν οι Μάγιας, ο Νοστράδαμος, ο Αγαθάγγελος, ο Μπαρόζο και οι λοιποί εσχατολόγοι. Η πρώτη μάχη σ’ αυτόν τον αδυσώπητο πόλεμο έχει περάσει προ πολλού στην επικράτεια των θρύλων εκείνων που γαλουχούν τις νέες γενιές και χαλυβδώνουν συνειδήσεις. «Η μάχη του τελάρου», αυτό ήταν το όνομά της, που και το άκουσμά του μόνο προκαλεί ρίγη συγκίνησης στα στελέχη του βαθέος ΠΑΣΟΚ και του βαθύτατου λαϊκισμού.

Μέρες του ’81-’82 λοιπόν κηρύσσεται ο πόλεμος κατά της αισχοκέρδειας, ως μία από τις μορφές εκπλήρωσης της καλά μελετημένης (και κάθετης βέβαια) υπόσχεσης-δέσμευσης για «σοσιαλισμό στις δεκαοχτώ». Μεσάζοντες και λοιποί κερδοσκόποι τρέχουν να κρυφτούν πανικόβλητοι. Με τη φωνή του Βασίλη Παπακωνσταντίνου να εμψυχώνει και να δίνει γραμμή («θα ’ρθουν πάλι τσούρμο οι μεσάζοντες, θα κερδοσκοπήσουν οι μεσάζοντες, κι εμείς στα ίδια θα ’μαστε άλλη μια φορά. Ε, όχι, δεν πουλάμε, όχι, δεν πουλάμε»), το ΠΑΣΟΚ ξεσπαθώνει, ξεσπαθώνει αλλά το σπαθί του, αν και ηλικίας ολίγων μηνών, αποδεικνύεται ήδη στομωμένο. Η πρώτη κιόλας περίοδος της πράσινης διακυβέρνησης είχε προσφέρει αρκετά πειστήρια για δύο τινά. Πρώτον, ότι το ΠΑΣΟΚ δεν είχε καμία όρεξη να συγκρουστεί με καλά εδραιωμένα συμφέροντα (πολλά από τα οποία βρίσκονταν πια στους κόλπους του και εκπροσωπούνταν από τους δικούς του πολιτευόμενους και συνδικαλιζόμενους). Και δεύτερον, ότι το μοναδικό πρόγραμμά του ήταν το «έτσι χωρίς πρόγραμμα», α, και το «Αέρα» ή «Γιούργια!» που εξαπέλυε, δίκην θουρίου, ο ιδρυτής και ηγεμών του. Ουδεμία έκπληξη, λοιπόν, που παρέμεινε πανάκριβο το «καλάθι της νοικοκυράς», για το οποίο έχει πει πολλά ωραία και η Ν. Δ., επίσης άνευ αντικρίσματος.

Ψευδώνυμες ήταν οι περισσότερες μάχες του ΠΑΣΟΚ, αναίμακτες, για το θεαθήναι. Οπως τότε με το τελάρο. Οπως επί «εκσυγχρονισμού», όταν ανακλήθηκε από την εφεδρεία ο κ. Κίμων Κουλούρης, ο και Ζορό των λαϊκών αποκληθείς, που πήρε σβάρνα τις αγορές, βέβαιος ότι μπορεί να ρίξει πάραυτα τις τιμές, αντικρίζοντάς τες και μόνο με το βλέμμα του, άλλοτε βλοσυρό κι άλλοτε σαγηνευτικό. Οπως όταν ιδρύονταν Παρατηρητήρια Τιμών για να παρακολουθούν αμήχανα τις τιμές να παίρνουν τον ανήφορο και να κοστίζουν έτσι τα ελληνικά προϊόντα περισσότερο στον Ελληνα παρά στον Βορειοευρωπαίο. Για έναν πόλεμο που καν δεν δόθηκε μιλάμε ή για έναν «μη πόλεμο», στη γνωστή ανδρεοπαπανδρεϊκή ορολογία. Γιατί όταν διεκδικείς την εξουσία από τον δρόμο του λαϊκισμού, μόνο με τη μέθοδο της δημαγωγίας μπορείς να τη διαχειριστείς αποκτώντας την.

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_01/03/2012_430548

Ο προφήτης της Νάξου

glezos_lemonde280212_high

http://kepparou.blogspot.com/2012/02/le-monde_29.html

SOPA και ACTA

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Δελτίο Τύπου Δήμου Αντιπάρου

1-3-2012 11-00-59 μμ

Στο πλαίσιο οργάνωσης του Δήμου Αντιπάρου συστάθηκε η Κοινωφελής Δημοτική Επιχείρηση (Κ.Ε.Δ.Α.). Η σύστασή της αποτέλεσε έργο δύσκολο διότι έπρεπε να περιλαμβάνει δραστηριότητες που να αναβαθμίζουν και να βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των συμπολιτών μας καθώς οι άστοχοι χειρισμοί της προηγούμενης Κοινοτικής Αρχής είχαν σαν αποτέλεσμα τη λύση της προηγούμενης Κοινοτικής Επιχείρησης (ΚΕΤΠΑΑ). Το γεγονός αυτό προκάλεσε δυσχέρειες στις προσπάθειές μας. Το αποτέλεσμα των συντονισμένων και συλλογικών ενεργειών μας είναι η Κοινωφελής Επιχείρηση του Δήμου Αντιπάρου να αποτελεί πραγματικότητα με το ΦΕΚ 212Β’/09-02-2012.

Με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αντιπάρου (08/17-02-2012) η σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΚΕΔΑ αποτελείται από τους: Βιάζη Λίτσα Πρόεδρο, Μαριάνου Φιλοθέη Αντιπρόεδρο και μέλη τους Βιάζη Ελένη, Τριαντάφυλλο Ιωάννη, Μαριάνο Γρηγόριο, Πανταζή Φωτεινή, Χανιώτη Ευθύμιο.

Σκοπός της Κ.Ε.Δ.Α. είναι η οργάνωση λειτουργιών και δραστηριοτήτων και η παροχή υπηρεσιών που σχετίζονται με τις δραστηριότητες του Δήμου στους τομείς:

Κοινωνική προστασία και Αλληλεγγύη, Παιδεία, Περιβάλλον, Πολιτισμός και Αθλητισμός.

Στις προτεραιότητές μας είναι η τακτική επίσκεψη Παιδιάτρου στο νησί μας καθώς επίσης και η εφαρμογή της προληπτικής ιατρικής στα σχολεία μας. Με εντατικούς ρυθμούς προχωρούμε στην ίδρυση Παιδικού Σταθμού, και Κ.Α.Π.Η.

Παράλληλα, θέλοντας να ανακουφίσουμε οικονομικά τις οικογένειες του νησιού μας, προετοιμάζουμε τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας για μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου τα οποία και θα ξεκινήσουν με την έγκριση του προϋπολογισμού της ΚΕΔΑ.

Σε συνεργασία με τον ενοριακό Ναό Αγίου Νικολάου έχουμε ήδη ξεκινήσει τη λειτουργία τμημάτων Βυζαντινής μουσικής και παραδοσιακών μουσικών οργάνων.

Συνεχίζουμε δυναμικά για δεύτερη χρονιά το πρόγραμμα Άγονη Γραμμή – Γόνιμη και σύντομα ολοκληρώνουμε το πρόγραμμα δράσης για το μέλλον.

Νίκος Χουντής προς Γιούνκερ: «Είστε άξιος εκπρόσωπος της αυταρχικής Γερμανικής Ευρώπης, του κοινωνικού και εργασιακού Μεσαίωνα».

skitso-4-thumb-medium

Ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Χουντής, παρεμβαίνοντας στη συνεδρίαση της Επιτροπής Οικονομικών και Νομισματικών Υποθέσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, που έγινε με την παρουσία του προέδρου του Eurogroup κ. Γιούνκερ, τόνισε τα εξής:

«Κύριε Γιούνκερ, σε συνέντευξή σας σε γερμανική εφημερίδα δηλώσατε ότι εάν στην Ελλάδα ενισχυθούν ακραία κόμματα σε βαθμό που το ΠΑΣΟΚ και η Νέα Δημοκρατία δεν μπορούν να φτιάξουν κοινοβουλευτική πλειοψηφία, και αυτοί που θα κυβερνήσουν, θελήσουν να αποχωρήσουν από το πρόγραμμα σωτηρίας, θα αποχωρήσει και η Ευρώπη. Σε άλλη συνέντευξη συμπληρώσατε ότι χρειάζεται ένας Επίτροπος για την Ελλάδα.

Θέλω να σας πω ότι ο εκβιασμός σας είναι για τους Έλληνες προφανής. Τι μας λέτε;

Πρώτον: Ή ψηφίζετε τα κόμματα που στηρίζουν σήμερα το μνημόνιο, που δεν είχαν το θάρρος, δεν είχαν την αντοχή να υπερασπιστούν τον ελληνικό λαό από την ταπείνωση ή τώρα που εξασφαλίσαμε τις τράπεζες, τώρα που εξασφαλίσαμε την επικυριαρχία με επιτρόπους και γκαουλάιντερ, τώρα που σας έχουμε σε καθεστώς επιλεκτικής χρεοκοπίας, να ξέρετε ότι δεν μπορείτε να ψηφίσετε την κυβέρνηση και το κόμμα που σας αρέσει. Δηλαδή, μας υπόσχεστε επιλεκτική δημοκρατία. Και που το λέτε αυτό; Στην χώρα που γεννήθηκε η δημοκρατία.

Πριν λίγους μήνες θα έλεγα στον πρόεδρο της ευρωζώνης ότι η θέση του δεν του επιτρέπει να κάνει τέτοιες ‘αγενείς’ δηλώσεις. Θα του έλεγα ότι δεν έχει κανένα δικαίωμα να χαρακτηρίζει ακραίο κάθε άλλο ελληνικό κόμμα εκτός από το ΠΑΣΟΚ και τη Νέα Δημοκρατία. Θα του έλεγα ότι δεν έχει τη δυνατότητα και το δικαίωμα να μας επιβάλει ποια κυβέρνηση θα έχουμε στην Ελλάδα.

Δεν σας τα λέω αυτά, όμως, γιατί αναγνωρίζω στο πρόσωπό σας έναν άξιο εκπρόσωπο μιας Ευρώπης που έχει διαμορφώσει ένα τραπεζικό και δημοσιονομικό ‘Νταχάου’, έναν κοινωνικό και εργασιακό Μεσαίωνα. Μιας Ευρώπης της σιδηράς πειθαρχίας, μιας Γερμανικής Ευρώπης. Γι’ αυτό κ. Γιούνκερ δε σας ρωτάω από πού αντλείτε το δικαίωμα να κάνετε αυτές τις 'αγενείς' δηλώσεις για την πατρίδα μου».