από την συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την κατάντια του Κέντρου Υγείας Πάρου
Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012
Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012
Ένα υβρίδιο κράτους δημιουργείται και μια Ύβρις κατά του λαού και του έθνους θεμελιώνεται.
Alexandros Dalkos Γύθειο
Η ΥΒΡΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΒΡΙΔΙΟ...
Του ΣΤΑΘΗ
Η ιστορία κάνει κύκλους χορεύοντας συχνά καντρίλιες πάνω σε ένα διαλεκτικό σπιράλ.
Το Σχέδιο Ανάν ήταν για την Κύπρο σχέδιο διαμελισμού του κράτους, υποταγής του λαού και διάλυσης του έθνους.
Το Μνημόνιο είναι για την Ελλάδα ό, τι ήταν το Σχέδιο Ανάν για την Κύπρο.
Το Σχέδιο Ανάν αποκρούσθηκε απ’ τον Κυπριακό λαό και δεν πέρασε.
Το Μνημόνιο στην Ελλάδα επιβλήθηκε από τη μεταπρατική αστική τάξη και πέρασε. Ο διαμελισμός του ελληνικού κράτους είναι ante portas, ενώ η υποταγή του λαού και η διάλυση του έθνους βρίσκονται καθ’ οδόν, στη βάση ενός προδιαγεγραμμένου «οδικού χάρτη».
Αυτό που στην Κύπρο δεν πέτυχε το Σχέδιο Ανάν θα επιχειρηθεί τώρα να επιτευχθεί και εκεί με το Μνημόνιο. Υπό καθεστώς Μνημονίου στην Ελλάδα
ο ελληνισμός και των δύο κρατών βρίσκεται υπό τη σπάθη ενός Σχεδίου Ανάν. Δημιουργούνται δηλαδή στην Ελλάδα και την Κύπρο δύο υπό κράτη υπό αίρεσιν αναλόγως της προαίρεσης άλλων Δυνάμεων. Ένα κράτος και στην Ελλάδα και στην Κύπρο που, εκτός απ’ τη νομική του υπόσταση, το ίδιο του το νομικό σύστημα θα λειτουργεί με βάση την υπεροχή των Εντολέων. Υπό την επίβλεψή τους και τη συμμόρφωσή μας.
Η αυθεντία του ελληνικού κράτους, η κυριαρχία του ως προς όλα: πολίτες, έδαφος, πλούτος, τίθεται υπό καθεστώς επίβλεψης και υπό καθεστώς κατοχής. Με τη συνεργασία ενός μέρους της εγχώριας μεταπρατικής αστικής τάξης, ο ελληνικός λαός χάνει το δικαίωμά του στο αυτεξούσιο, οι σχέσεις εργασίας υποτάσσονται σε ένα κανονιστικό καθεστώς που επιβάλλουν ξένες δυνάμεις στη χώρα.
Το ενιαίο νομικό σύστημα της χώρας στο εσωτερικό της διαμελίζεται με άλλους και διαφορετικούς κανόνες να ισχύουν εντός κι εκτός των Ειδικών Οικονομικών Ζωνών που πρόκειται να δημιουργηθούν - ήδη δημιουργούνται.
Ο πλούτος της χώρας – πόροι και άνθρωποι – διαμερίζονται και διαμοιράζονται ανεξαρτήτως της θέλησης του λαού, έτσι όπως η έως τώρα ιστορική του διαδρομή προτάσσει.
Ένα υβρίδιο κράτους δημιουργείται και μια Ύβρις κατά του λαού και του έθνους θεμελιώνεται. Μπαίνουμε σε έναν «θαυμαστό γενναίο κόσμο» από καιρό προσχεδιασμένο ως το πείραμα – πρόπλασμα μιας Ευρώπης των περιοχών, πριν από τα αστικά κράτη, πριν από τον διαφωτισμό και τη Γαλλική Επανάσταση.
Μια νεοφεουδαλική Ευρώπη των Τραπεζών και των Πολυεθνικών, που θα χρησιμοποιεί υπερκρατικές δομές για να χειραγωγεί χώρες – χώρους και λαούς – πληθυσμούς.
Το παράδειγμα στην Ελλάδα και στην Κύπρο (όπου και τα νέα κοιτάσματα υδρογονανθράκων) είναι χαρακτηριστικό. Η αποδυνάμωση του κράτους σε τέτοιο βαθμό, που ούτε ΑΟΖ να μπορεί να ανακηρύξει (Ελλάδα) ή αν έχει ανακυρήξει (Κύπρος) να μπορεί να εκμεταλλευθεί κυρίως χάριν των πιστωτών της, μόνον με Μνημόνια – Σχέδια – Ανάν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί.
Η Ελλάδα οπισθοδρομεί. Ακόμα και βασικά χαρακτηριστικά του εθνικού αστικού κράτους αμβλύνονται και χάνονται. Όπως η διάκριση των εξουσιών. Η κυβέρνηση κυβερνά με Προεδρικά Διατάγματα και κυβερνάται με Ευρωπαϊκά Έδικτα. Το Σύνταγμα κουρελιάζεται. Η Βουλή υπολειτουργεί. Η Δικαιοσύνη είναι πιο εξαρτημένη, σχεδόν εξαρτημένη στην κυβέρνηση. Ένα υβρίδιο υπό καθεστώς Εντολής ξένων Δυνάμεων δημιουργείται στη θέση του ελληνικού κράτους – ένα υβρίδιο που θεσμοποιεί τις υποτέλειες που έως τώρα καθόριζαν αυτό το κράτος ατύπως.
Αυτό που συμβαίνει σήμερα στην Ελλάδα, άρχισε να ετοιμάζεται μετά την πτώση της ΕΣΣΔ, δοκιμάσθηκε με την κρίση στη Γιουγκοσλαβία και θα ολοκληρωθεί σε πολλές ευρωπαϊκές περιοχές μέσα κι έξω από κρατικά σύνορα.
Με έναν λόγο η καπιταλιστική κρίση (ο καπιταλισμός είναι οι κρίσεις του) μπαίνει σε ένα νέο ανώτερο και πιο πολεμικό στάδιο που εξασφαλίζει περισσότερο πλούτο στους πλούσιους και περισσότερη φτώχεια στους φτωχούς.
Η κρίση χρέους είναι εργαλείο θανάτου κρατών, λαών και εθνών, καθώς νέα σύνορα χαράσσονται (απ’ αυτούς που έλεγαν ότι θα τα καταργήσουν), δημιουργώντας έτσι έναν νέο χάρτη υποταγής, γεωγραφικό και πολιτικό, αναλόγως του ταξικού συσχετισμού δυνάμεων.
Η εργατική τάξη («ανύπαρκτη» στη ρητορική και την προπαγάνδα του συστήματος επί τριακονταετία) πιο υπαρκτή παρά ποτέ και πιο διευρυνόμενη (με την πτώση των μεσαίων στρωμάτων) παρά ποτέ, για την ώρα υποχωρεί και ηττάται.
Το «παράδοξο» της Ελλάδας, η τυχόν αναστροφή αυτής της φοράς στην περίπτωση που ο λαός δημιουργήσει κοινοβουλευτική πλειοψηφία υπέρ του, συνιστά κίνδυνο – θάνατο για την «παγκοσμιοποίηση» - διότι αυτό είναι ή παγκοσμιοποίηση: η επί μακρόν εξουδετέρωση της ταξικής πάλης με αποτέλεσμα το σκλάβωμα της εργασίας για μακρόν επίσης διάστημα.
Το στοίχημα του 21ου αιώνα για την αστική τάξη είναι ακριβώς αυτό, να θεμελιώσει ένα μετασοσιαλιστικό καθεστώς «Σιδερένιας Φτέρνας», που θα αποκλείει κάθε κοινωνική διεκδίκηση, ένα καθεστώς συνεπώς (και) πολιτικής τυραννίδας. Το παιχνίδι παίζεται στο όριό του.
Θα ήταν μέγα ατύχημα για τη διαδικασία αυτή, αν στην Ελλάδα ή κάποια άλλη χώρα της Ένωσης το δημοκρατικό καρκατσουλιό έπαιρνε το πάνω χέρι και προκαλούσε ρωγμές στον γενικό σχεδιασμό. Πόσω μάλλον αν ο λαός δημιουργούσε λαϊκή κυβέρνηση. Τα πάνω κάτω. Όχι μόνον θα εσώζετο το γάλα των παιδιών, αλλά θα ήταν πιθανόν στη συνέχεια αυτά τα ατίθασα να έστηναν και κανέναν σοσιαλισμό της προκοπής.
Τα πάνω κάτω!
Και τα ύστερα του κόσμου (ή μάλλον αυτού του καπιταλιστικού βίαιου, άδικου και γελοίου κόσμου, αν με εννοείς φίλε μου).
Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012
Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012
Η λατρεία του μίσους
Του Παντελη Μπουκαλα http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_08/12/2012_473545
Ο φασισμός είναι μίσος. Είναι η λατρεία του μίσους. Μίσος για όποιον διαφέρει από σένα στο φρόνημα, στο χρώμα του δέρματος, στη σύσταση του αίματος, στο θρήσκευμα – σε οτιδήποτε. Οποιος δεν ανήκει στη συμμορία σου και δεν μοιράζεται τη μωρία σου είναι εχθρός. Θανάσιμος εχθρός, ακόμα κι αν στα ληξιαρχεία έχει καταγραφεί σαν αδερφός σου. Φασισμός είναι να μισείς προπάντων τους αδύναμους, όσους είσαι σίγουρος ότι θα τους λιώσεις σαν σκουλήκια, θα τους πετάξεις στη χωματερή σαν σκουπίδια. Αυτές είναι, άλλωστε, οι αγαπημένες μεταφορές του φασίστα, που ενεργοποιούν το ένστικτό του: οι άνθρωποι-σκουλήκια, κατσαρίδες ή ποντίκια και οι άνθρωποι-σκουπίδια. Σαν λάτρης, λοιπόν, της υγείας και της δύναμης, μισεί τους ανάπηρους, τους άρρωστους κι όσους ανήκουν σε μειονότητες χωρίς ισχύ, δηλαδή τους κάθε λογής «Εβραίους» ή «Γύφτους», που έχουν άλλο όνομα κατά περίοδο και περιοχή, αλλά στο βάθος είναι ίδιοι: σκουπίδια, το είπαμε.
Ο φασισμός είναι ψέμα. Χοντρό. Κραυγαλέο. Ο φασίστας παριστάνει ότι αγαπάει τους αναξιοπαθούντες, αλλά για να τους βοηθήσει απαιτεί πιστοποιητικό γεννήσεως, εξέταση αίματος και επιπλέον το εκλογικό του βιβλιάριο, για να μπορούν να τον ελέγχουν και να τον εκβιάζουν. Ετσι εξηγούνται οι μιχαλολιάκειοι «Γιατροί με σύνορα» και οι «Δουλειές μόνο για Ελληνες»: ένας χωριστικός λαϊκισμός που μασκαρεύει την εχθρότητα σε φιλαλληλία.
Ο φασίστας παριστάνει τον θρήσκο, ανακατεύοντας την Αθηνά με την Παναγία, αλλά μόνος του θεός είναι ο Αδόλφος και προφήτης αυτού ο Μπενίτο. Παριστάνει ότι λατρεύει την πατρίδα του, αλλά την κόβει και τη ράβει στα μέτρα της στενομυαλιάς και της μικροψυχίας του, της ανοησίας του και της λαγνείας του για το μίσος. Ποια Ελλάδα διασώζεται τάχα μέσα στη χρυσαυγίτικη ελληνοκαπηλία, στο πατριδοεμπόριο των χιτλερόφιλων; Μια Ελλάδα του μίσους κι αυτή, όπως οι κοπτορράφτες της. Μια Ελλάδα που πρέπει τώρα, αφού έτσι κελεύουν με τα «εγέρθητό» τους οι «καθαροί Ελληνες», να μεταστρέψει σε λατρεία το μόνο μίσος που υποχρεούται να αισθάνεται εσαεί: το μίσος για τους δηωτές της, το μίσος για τον φασισμό και τον ναζισμό που την κατέκτησαν για λίγα χρόνια και την καταμάτωσαν. Αλλά λατρεύει κανείς τους σφαγείς του;
Από τα ανέκδοτα κείμενα του Ιάκωβου Καμπανέλλη:
Είμαι ένας από τους επιζήσαντες κρατούμενους στο SS στρατόπεδο συγκεντρώσεως και εξοντώσεως του Μαουτχάουζεν. Ένας από εκείνους που τον Μάιο του 1945 κλαίγοντας και ελπίζοντας εφώναζαν ποτέ πια! Ήταν τότε που οι οπαδοί του ναζισμού έχασαν τον πόλεμο.
Ο ναζισμός όμως επέζησε. Κυρίως γιατί αιώνιες κοινωνικές πληγές αφέθηκαν αθεράπευτες. Και μένουν ακόμα! Και επιπλέον, γιατί η αντικομμουνιστική υστερία έκαμε τον ναζισμό να ξεχνιέται, και κάποτε και να αθωώνεται.
Μετά από 48 χρόνια αυτό που θέλω να φωνάξω είναι πάλι;
Φίλοι μου, θυμηθείτε: ο Αδόλφος Χίτλερ δεν έπεσε απ’ το διάστημα. Ούτε ήταν ένας και μόνος. Ήταν το διαμόρφωμα δεκάδων χιλιάδων αφανών χιτλερίσκων στη Γερμανία και την Αυστρία. Και όχι μόνο εκεί. Χιτλερίσκων διάσπαρτων σε μεγάλες και μικρές πόλεις, σε χώρους εργασίας, σε γειτονιές, σε συντροφιές, σε οικογένειες.
Κοινή ανακοίνωση των Δήμων Πάρου Αντιπάρου
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Συμπατριώτισσες και συμπατριώτες, εργαζόμενοι και επαγγελματίες,
αγρότες και αλιείς, νεολαίοι, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί,
Η κατάσταση στο χώρο των δημόσιων υπηρεσιών υγείας των νησιών μας επιδεινώνεται ραγδαία. Παίρνει εκρηκτικές και άκρως επικίνδυνες διαστάσεις. Η υγεία είναι πέρα και πάνω από οποιαδήποτε οικονομική κρίση.
Μας αξίζει ένα καλύτερο αύριο.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ με όλους εκείνους που θέλουν να μας κάνουν να ξεχάσουμε ότι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα σαν παρεχόμενες δημόσιες υπηρεσίες υγείας. Απαιτούμε τα αυτονόητα. Πρέπει να αντιδράσουμε ενωμένα και δυναμικά.
Μας χρωστάνε πάρα πολλά, δεν τους οφείλουμε τίποτα.
Οι Δήμαρχοι, τα Δημοτικά Συμβούλια και οι φορείς των δύο νησιών, σας καλούν να δώσετε δυναμικά το παρόν στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που θα γίνει την Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου και ώρα 11.00΄ μπροστά στο Κέντρο Υγείας.
Η ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΟΣΟ ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ.
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ
ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.
Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012
Όταν οι χωροφυλάκοι του 50 βγάζουν ανακοίνωση
«Η πέμπτη φάλαγγα του ΣΥΡΙΖΑ, με εμπροσθοφυλακή τη νεολαία του, ξεσκεπάζεται. Βγάζουν τις μάσκες, φορούν τις κουκούλες και εξοπλίζονται με μολότοφ, με σκοπό να κάψουν για μία ακόμη φορά την Αθήνα και να λεηλατήσουν τις περιουσίες των πολιτών.
Άλλωστε, οι βουλευτές της κοινής πια συνισταμένης, έχουν φροντίσει ήδη, ως άλλοι δοσίλογοι κουκουλοφόροι της κατοχής, να στοχοποιήσουν αστυνομικούς και τις οικογένειές τους, δίνοντάς τους βορά στις ορέξεις εγκληματικών στοιχείων, αναρτώντας φωτογραφίες τους στο διαδίκτυο.
Να είναι σίγουροι, οι κουκουλοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ, ότι η κυβέρνηση και οι Έλληνες πολίτες δεν πρόκειται να επιτρέψουν στα “άκρα” να πετύχουν το σκοπό τους. Δε θα αφήσουν να υπάρξει καμία νέα MARFIN. Καμία κουκούλα δεν πρόκειται πλέον να τους κρύψει».
Ανακοίνωση Νεολαίας Συνασπισμού για τη συμπλήρωση τεσσάρων χρόνων από τη δολοφονία του Α. Γρηγορόπουλου και την εξέγερση του Δεκέμβρη:
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΜΕΡΕΣ! Τέσσερα χρόνια συμπληρώνονται αύριο, από τη μέρα που ο δεκαπεντάχρονος μαθητής Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος, έπεσε νεκρός από τη σφαίρα του ειδικού φρουρού της ΕΛ.ΑΣ. Το ξέσπασμα της κοινωνίας με πρωταγωνιστή τη μαθητιώσα νεολαία, ήταν η οργισμένη απάντηση μιας ολόκληρης γενιάς στο σύστημα της εκμετάλλευσης και της βίας. Η εξέγερση του Δεκέμβρη του 2008 ήταν ο αγώνας για ελπίδα και δικαίωμα στη ζωή. Σήμερα, που η τρικομματική συγκυβέρνηση Σαμαρά εντείνει την επίθεση στα δικαιώματα του κόσμου της εργασίας και της νεολαίας, που οι ελαστικές σχέσεις απασχόλησης συνιστούν πλέον καθεστώς και η ανεργία καλπάζει, ο αγώνας για ελπίδα και κοινωνική χειραφέτηση αποτελούν πλέον μονόδρομο. Δεν περιμένουμε πλέον κάποια αφορμή. Η ξοφλημένη μνημονιακή συγκυβέρνηση, πρέπει να ανατραπεί εδώ και τώρα. Όλοι και όλες στις διαδηλώσεις 11.00 και 17.00 στην Αθήνα στα Προπύλαια, και στις συγκεντρώσεις σε όλη τη χώρα. Να τους κάνουμε παρελθόν!
Απάντηση της Νεολαίας Συνασπισμού στην εμφυλιοπολεμική ανακοίνωση της Νέας Δημοκρατίας.
Η 5η φάλαγγα των μνημονίων και των τραπεζών, με εμπροσθοφυλακή την τρικομματική κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ, ξεσκεπάζεται. Αυτοί που οδηγούν την κοινωνία στην φτώχεια, την εξαθλίωση και τις αυτοκτονίες, αυτοί που καταδικάζουν τη νέα γενιά στην ανεργία, την επισφάλεια και την μετανάστευση, είναι οι ίδιοι που προσπαθούν να ποινικοποιήσουν τους κοινωνικούς αγώνες και να τρομοκρατήσουν όποιον νέο άνθρωπο αντιστέκεται και παλεύει για την αξιοπρέπεια του.
Οι βουλευτές της "κοινής συνισταμένης" του μνημονίου, ως νοσταλγοί του εμφυλιοπολεμικού κλίματος, τολμάνε να αποκαλούν δοσίλογους τους βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ενώ την ίδια ώρα κλείνουν το μάτι στο φασισμό και τη Χρυσή Αυγή.
Να είναι σίγουροι οι κουκουλοφόροι του μνημονίου, ότι οι εργαζόμενοι και η νεολαία δεν πρόκειται να επιτρέψουν στις ακραίες πολιτικές τους να διαλύσουν την κοινωνία. Δε θα υποχωρήσουμε απέναντι στο φόβο, την τρομοκρατία και την καταστολή.
Νιώθουν να χάνουν το έδαφος κάτω από τα πόδια τους και γίνονται γραφικοί και θρασείς την ώρα της κατάρρευσης τους. Μας κλέβουν το μέλλον, ήρθε η ώρα να τους κάνουμε παρελθόν.
ΥΓ. Θα περιμέναμε από το κόμμα που βρισκόταν στην κυβέρνηση στις 6/12/08, όταν δολοφονήθηκε ο Αλ. Γρηγοροπουλος περισσότερη σύνεση και αυτοσυγκράτηση.
Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012
Γεια σου ρε Στάθη
H ΡΩΜΗ (ΜΑΝΑ) ΚΑΙΓΕΤΑΙ...
Του ΣΤΑΘΗ
Βρίσκω τις ιδέες που κυκλοφορούν μέσα στο μυαλό του κ. Στουρνάρα για το φορολογικό κάπως απάνθρωπες.
Ιδίως για οικογένειες όπως η οικογένεια Παπανδρέου, που έχει πολλά παιδιά. Αναρωτιέμαι πώς θα τα βγάλει πέρα η Αρχηγομήτωρ αν χάσει τη φοροαπαλλαγή για
τον Γιωργάκη,
τον Νικολάκη
και τον Αντρίκο.
Ιδιαιτέρως αν η οικογένεια έχει άνεργο το ένα παιδί, υποαπασχολούμενο το άλλο και μετανάστη το τρίτο. Πρόβλημα! Που γίνεται ακόμα περισσότερο δυσεπίλυτο αν τα έσοδα της
Αρχηγομήτορος περιοριστούν στις προσόδους από τις ΜΚΟ (με την καλή έννοια) που διαθέτει η οικογένεια (με την καλή έννοια).
Αν οι πρόσοδοι αυτές είναι πάνω από 26.000 ευρώ τον χρόνο, δηλαδή 26.001, ο άσπλαχνος Στουρνάρας θα τις φορολογήσει με 45%! - που σημαίνει ότι τα 1.860 ευρώ μεικτά τον μήνα για μια τετραμελή οικογένεια θα περιοριστούν στο μισό περίπου! Εγκλημα! Πώς
θα ζήσουν με 1.000 ευρώ τον μήνα
ο Γιωργάκης, ο Νικολάκης κι ο Αντρίκος;
Πώς θα πληρώσουν τα χαράτσια τους; τις έκτακτες εισφορές τους; Πώς
θα πληρώσει τη ΔΕΗ ο Νικολάκης; (διαβάζει τα βράδια και καίει πολύ ρεύμα ), πώς θα πληρώσει φόρο επιτηδεύματος ο Αντρίκος; (...επιτηδεύεται στα CDS). Φθάνουν τα λίγα που βγάζει ο Γιωργάκης, πήγαινε - έλα στο Χάρβαρντ; ούτε για τα ναύλα του...
Πώς γύρισε έτσι τούμπα ο κόσμος (σαν κωλοτούμπα του Καρατζαφέρη) και μαράζωσε απότομα ο Οίκος της Αγίας Οικογένειας! ούτε ο κ. Λοβέρδος περνάει πια να ανάψει το κεράκι του (να φέρει και κάνα γενόσημο), ούτε καν η Μαριλίζα (προσπάθησε να πιάσει «ευέλικτη» εργασία στον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά παραήταν «ευέλικτη» - με 100 ευρώ τον μήνα ξεφτίλιζε ακόμα και τα μεροκάματα Βουλγαρίας, ντράπηκαν να την προσλάβουν).
Κατήφεια κι ερημιά λοιπόν στον Οίκο των Αντρειδών και, σαν να μην έφθανε αυτό, οι ανάγωγοι στο διπλανό σπίτι της ΔΗΜΑΡ το έχουν ρίξει στα πάρτυ.
Ο κ. Ανδρέας Παπαδόπουλος εόρτασε με πιο αλειμμένα τζελ μαλλιά απ’ όσο συνήθως την ονομαστική του εορτή με όλη τη λιγούρα για (έστω πεθαμένο) lifestyle ενός νεόκοπου - εκεί που
κρεμούσαν οι καπεταναίοι τ’ άρματα και χόρευε χοροπηδηχτί ζεϊμπέκικο ο Γιωργάκης να του βαράει παλαμάκια ο Τζεμ, τώρα
κρεμάνε τα νταούλια οι δερβίσηδες να στριφογυρίζει σε ένα γκλαμουριάρικο ζεϊμπέκικο (της Ευδοκίας, ποιο άλλο;) η κυρία Διαμαντοπούλου και να της βαράει παλαμάκια ο κ. Ψαριανός.
Χόρεψε, και η κυρία Τρέμη -διαβάζω στα παραπολιτικά και στις κοσμικές σελίδες- είχε κέφια, γονατιστός ο κ. Ψαριανός να την ενθαρρύνει με «όπα» και «άλα», υπέροχες στιγμές «μου ’φαγες όλα τα δαχτυλίδια» και
«βρε μπαμπέσα βρε μπαμπέσα, είμαι μέσα!». Στο σημείο αυτό, λέγεται αλλά δεν επιβεβαιώνεται, ένας παλιός αγωνιστής της ΔΗΜΑΡ έκανε παράμερα σπονδές με μωλτ ουίσκι στις ψυχές 3.000 αυτόχειρων, λέγεται, αλλά δεν επιβεβαιώνεται.
Ηταν μια ωραία φωταγωγημένη βραδιά, έκαιγαν και τα καλοριφέρ· στο τέλος μάζεψαν κι ό,τι έμεινε αφάγωτο να το δώσουν στους φτωχούς, χόρεψε κι ένα ζεϊμπέκικο της φυλακής ο κυρ Φώτης, αναστέναξαν τα βουνά που συνήθως κλαίν’ τα δειλινά και η ευωχία έλαβε τέλος. Ομως,
δίπλα στον Οίκο των Αντρειδών, ψιλοπαγωνιά. Το γιαουρτάκι της (απ’ το LIDL) η Αρχηγομήτωρ με μια υποψία μειδιάματος στα μάτια για τη βραχύτητα της δόξας. Και η σιωπή. Γκλόρια - γκλόρια
ίνα τι με εγκατέλειψες;
Ετσι όμως είναι ο κόσμος! άδικος, σκληρός, παγωμένος, καπιταλιστικός. Ατιμη κοινωνία, καριόλες τζάγκουαρ...
Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012
Μακάρι να πέσουν έξω οι Αμερικανοί, ώστε να μην υποστεί ο λαός μας τέτοια τραγωδία...
http://tvxs.gr/news/ellada/ektokseysi-tis-anergias-sto-403-2015-problepei-i-citigroup
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΣΩΣΕ, ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ
Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΔΕΛΑΣΤΙΚ
Κανένας, εκτός από τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, δεν πανηγυρίζει στην Ευρώπη ή στις ΗΠΑ για τις αποφάσεις του Eurogroup της περασμένης εβδομάδας. Ουδείς θεωρεί ότι η Ελλάδα σώθηκε, εξαιρουμένου και πάλι του πρωθυπουργού της χώρας μας. Τουλάχιστον καμία τέτοια άποψη δεν αποτυπώνεται στις μεγάλες ευρωπαϊκές εφημερίδες ή στις μελέτες τραπεζών και των δύο πλευρών του Ατλαντικού. Ούτε οι αμερικανικοί οίκοι αξιολόγησης πείστηκαν ότι μπήκε σε τροχιά επίλυσης το πρόβλημα του ελληνικού δημόσιου χρέους, αλλά ούτε καν η... Κομισιόν!
Αυτά τα τεχνάσματα με την παράταση των δανείων και τη μετάθεση κατά 10 χρόνια της πληρωμής των τόκων σίγουρα δίνουν σοβαρή προσωρινή ανάσα στην ελληνική οικονομία που παραπαίει, αλλά καθιστούν τεράστιο το πρόβλημα της αποπληρωμής των δανείων από το 2022 και έπειτα! Με τι χρήματα θα πληρωθούν τα εφιαλτικά ποσά που θα είναι τότε απαιτητά; Πού θα βρεθούν, όταν μιλάμε για μια χώρα που στην καλύτερη περίπτωση θα έχει δημόσιο χρέος 120% του ΑΕΠ - περίπου δηλαδή όσο είχε στα τέλη του 2009, όταν μας είπαν ότι χρεοκοπήσαμε; Αυτό επισημαίνει η έκθεση της Κομισιόν με ημερομηνία 27 Νοέμβρη, αμέσως μετά δηλαδή τη λήξη της συνεδρίασης του Eurogroup. Κατηγορηματικός ήταν και ο αμερικανικός οίκος αξιολόγησης Moody’s: Παρά τη συμφωνία, το ύψος του ελληνικού δημόσιου χρέους σε καμιά απολύτως περίπτωση δεν μπορεί να χαρακτηριστεί βιώσιμο, ανακοίνωσε χωρίς περιστροφές.
Υπάρχει ένα κομβικό σημείο το οποίο αποδεικνύει ότι είναι αδύνατον να υλοποιηθούν οι μέχρι τώρα διακηρυσσόμενοι στόχοι της Ευρωζώνης που αφορούν την Ελλάδα. Το 2016 θα έχουν διατεθεί για τη «διάσωση» της χώρας μας 246 δισεκατομμύρια ευρώ βάσει των όσων έχουν αποφασιστεί μέχρι σήμερα και το δημόσιο χρέος της από το 120% του ΑΕΠ το 2009 θα έχει εκτοξευθεί στο 175% του ΑΕΠ, όπως υπολογίζουν τα στοιχεία και οι εκτιμήσεις της ΕΕ. Μας λένε λοιπόν ότι το 2020 το ελληνικό δημόσιο χρέος θα πέσει στο 124% του ΑΕΠ. Με άλλα λόγια, ότι μέσα σε τέσσερα μόλις χρόνια το ελληνικό χρέος θα έχει μειωθεί κατά... 50% του ΑΕΠ!!! Ποτέ και πουθενά στον κόσμο δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο - πτώση του χρέους κατά 50% του ΑΕΠ σε τέσσερα χρόνια! Πώς θα συντελεστεί τέτοιο θαύμα;
Έχει απόλυτο δίκιο ο εκ των συνδιευθυντών της γερμανικής εφημερίδας «Φράνκφουρτερ Αλγκεμάινε» Χόλγκερ Στέλτσνερ να είναι έξω φρενών με τις αποφάσεις του Eurogroup σε ένα όντως σημαντικό κύριο άρθρο του. «Χαρισμένα λεφτά και λογιστικά κόλπα δεν σώζουν την Ελλάδα από τον βάλτο των χρεών» τονιζόταν στους τίτλους του άρθρου. «Αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητα των νέων αποφάσεων για την Ελλάδα» ήταν ο τίτλος άλλης ανάλυσης της ίδιας εφημερίδας.
«Η δυναμική του χρέους της Ελλάδας παραμένει μη βιώσιμη» τόνιζε σε έκθεσή της η ελβετική τράπεζα Κρεντί Σουίς. «Πρέπει να λάβει χώρα μια πραγματική αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους με μαζική μείωσή του, πιθανόν μετά τις γερμανικές εκλογές» δηλώνει στη γαλλική εφημερίδα «Le Monde» ο αναλυτής Ματέο Κομινέτα της κορυφαίας ελβετικής τράπεζας UBS. «Η Ελλάδα έγινε πλέον ‘χαμένη υπόθεση’» δηλώνει στη «Monde» μη κατονομαζόμενος οικονομολόγος. «Το 2013 η χώρα θα διανύσει τον έκτο χρόνο ύφεσης και δύσκολα μπορεί να αντέξει και έβδομη χρονιά» τονίζει η γαλλική εφημερίδα. Οι αποφάσεις του Eurogroup «δεν αποτελούν πειστική επίδειξη της θέλησης των ηγετών της Ευρωζώνης να κρατήσουν την Ελλάδα μέσα στη νομισματική ένωση» υπογραμμίζει.
Αν πάντως σχημάτισε κανείς την εντύπωση ότι είναι πολύ απαισιόδοξες και δυσάρεστες οι εκτιμήσεις των Ευρωπαίων, μάλλον θα πρέπει να αποφύγει να διαβάσει τις εκτιμήσεις του μεγάλου αμερικανικού τραπεζικού συγκροτήματος Σίτιγκρουπ. «Υπάρχει πάντα 60% πιθανότητα να βγει η Ελλάδα από την Ευρωζώνη» ισχυρίζεται έκθεσή της, η οποία εκτιμά ότι είναι πολύ μικρές οι πιθανότητες να παρουσιάσει η Ελλάδα δημόσιο χρέος στο ύψος του 124% του ΑΕΠ το 2020. Αυτό όμως είναι το λιγότερο. Ευχόμαστε να μην επιβεβαιωθούν οι προβλέψεις της για τελική μείωση του ελληνικού ΑΕΠ για φέτος κατά ποσοστό 7,2% ακολουθούμενη από νέα συρρίκνωση κατά 7,4% το 2013 και πραγματική καταστροφή το 2014 με ασύλληπτη καταβαράθρωση του ΑΕΠ κατά... 11,8%! Δραματικές είναι οι προβλέψεις της και για την ανεργία στην Ελλάδα: 36% το 2014 και 40,3% το 2015! Μακάρι να πέσουν έξω οι Αμερικανοί, ώστε να μην υποστεί ο λαός μας τέτοια τραγωδία...
