Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Κατάρρευση του συστήματος δημόσιας υγείας στην Ελλάδα.

 

images

Ερώτηση για την κατάσταση της Υγείας στην Ελλάδα κατέθεσε ο Ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Χουντής

Το πλήρες κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:

«Οι αρμόδιοι κυβερνητικοί φορείς στην Ελλάδα και τα πολιτικά κόμματα έλαβαν την εξής επιστολή από τον Αναπληρωτή Διοικητή του Κρατικού Θεραπευτηρίου της Λέρου: «Σας ενημερώνουμε ότι, αδυνατούμε να ανταποκριθούμε στις βασικές ανάγκες σίτισης των ψυχασθενών μας, οι οποίοι υποσιτίζονται αυτή τη στιγμή, λόγω των μεγάλων ελλείψεων σε τρόφιμα.

Οι προμηθευτές μας αρνούνται πλέον να μας προμηθεύσουν τρόφιμα, λόγω του μεγάλου χρέους μας σε αυτούς. Τα ασφαλιστικά Ταμεία (ΕΟΠΥΥ) μας οφείλουν υπέρογκα ποσά με αποτέλεσμα το Κρατικό Θεραπευτήριο– Υγείας Λέρου να μην μπορεί να εξοφλήσει τα χρέη του ... παρακαλούμε όπως επιληφθείτε άμεσα του θέματος, ούτως ώστε να μην υπάρχουν προβλήματα στην υγεία των ασθενών». Παραθέτω την επιστολή αυτή – που έλαβε μεγάλη δημοσιότητα και ευτυχώς βρέθηκε προσωρινή λύση 2 μηνών για την σίτιση των ασθενών- ως απολύτως ενδεικτική της κατάστασης που επικρατεί στο χώρο της υγείας στην Ελλάδα. Σας αναφέρω επιπλέον ότι:

α) πριν λίγες μέρες διακόπηκε η παροχή φαρμάκων χημειοθεραπείας σε ασφαλισμένους καρκινοπαθείς διότι δεν υπήρχαν σχετικά κονδύλια

β) Οι προμηθευτές φαρμάκων και υλικών έχουν σταματήσει την παροχή σε πολλά νοσοκομεία και απειλούν να την επεκτείνουν και σε άλλα.

γ) Οι φαρμακοποιοί έχουν, επίσης σταματήσει την παροχή φαρμάκων στα εκατομμύρια ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ του μεγαλύτερου ασφαλιστικού οργανισμού στην Ελλάδα, διότι το Ταμείο τους οφείλει τεράστια ποσά από το 2011

δ) Ο ΕΟΠΥΥ, αδυνατεί να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις του, αφενός λόγω της χαμηλής κρατικής επιχορήγησης και αφετέρου διότι τα έσοδα των ασφαλιστικών ταμείων έχουν μειωθεί δραματικά λόγω της τεράστιας ανεργίας, της αδυναμίας πολλών εργοδοτών, κυρίως μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, να καταβάλουν τις εισφορές τους λόγω της τεράστιας οικονομικής κρίσης, αλλά και του «κουρέματος» των ομολόγων που κατείχαν.

Είναι σαφές ότι όσα περιγράφονται συνιστούν κατάρρευση του συστήματος δημόσιας υγείας στην Ελλάδα.

Ερωτάται η Επιτροπή: α) Έχει άλλη εικόνα για το ζήτημα από αυτή που περιγράφω; αν ναι ποιά; β) αν όχι, εξακολουθεί να θεωρεί ότι είναι προτεραιότητα η εξόφληση των δανειστών της Ελλάδας έναντι της προστασίας της ζωής και της αξιοπρέπειας των ελλήνων πολιτών; Τι μέτρα προτίθεται να πάρει; γ) Υπάρχουν στη βιβλιογραφία έρευνες και στοιχεία για ανάλογες καταστάσεις κατάρρευσης δημόσιων συστημάτων υγείας και την επίδρασή τους στο προσδόκιμο ζωής των πολιτών;»

Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω

Pages from 20120616 (Large)

Αν όχι τώρα, πότε; Αν όχι εμείς, ποιοι;

550875_447990201885934_9671893_n

301890_447990268552594_1088971929_n

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Κ.Ο. ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ, ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περιμένοντας την παρέμβαση των Κινέζων

167400_3786968785763_1677008271_n

303349_448002168551404_373141377_n

598408_448003288551292_1426490697_n

522562_448002345218053_391221188_n

534449_448002435218044_1577879209_n

php1sMYmy_thumb_Avcwv6gCAAA15vq

προεκλογική συγκέντρωση ΝΔ στο Σύνταγμα

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Ευρώ ή δραχμή; Τα μυαλά τους και μια λίρα

Αγανακτισμένοι

“Το δίλημμα της δραχμής είναι προπαγανδιστική εκστρατεία φόβου”. Δεν το λέω εγώ. Το είπε ο Αντώνης Σαμαράς πέρυσι το καλοκαίρι στη Βουλή, στη συζήτηση για το Μεσοπρόθεσμο.

Ήταν τότε που οι ίδιοι μηχανισμοί, με τον ίδιο τρόπο, δημιουργούσαν τα ίδια διλήμματα για να οδηγήσουν στην ψήφιση του Μεσοπρόθεσμου. Το διακύβευμα σήμερα είναι μεγαλύτερο. Αν ο Αντώνης Σαμαράς δεν καταφέρει να πάρει την εξουσία, οι οικονομικές και πολιτικές ελίτ στην Ευρώπη δεν θα μπορέσουν να αντέξουν την κοινωνική πίεση. Η Ελλάδα δεν θα είναι πια ένα μαύρο πρόβατο, αλλά ένα “κακό” παράδειγμα για την Ισπανία και την υπόλοιπη Ευρώπη.

Υπήρχε το δίλημμα δραχμή ή ευρώ πριν το μνημόνιο; Προφανώς και όχι. Οι επιλογές του μνημονίου, η κατάρρευση της πραγματικής οικονομίας ανοίγει μπροστά στη χώρα την άβυσσσο της κατάρρευσης. Άρα, και την αποχώρηση από την Ευρώπη και προφανώς τη δραχμή.
Ακόμη και έτσι όμως, το θέμα του ευρώ είναι ένα ευρωπαϊκό θέμα. Αν παραμείνει ένα νόμισμα που δεν εκφράζει τίποτα άλλο από μια ψεύτικη ενοποίηση, θα καταρρεύσει. Και δεν θα καταρρεύσει από την Ελλάδα, αλλά μπορεί και με πρωτοβουλία της ίδιας της Γερμανίας. Άρα η ευρωπαϊκή προοπτική γενικότερα, δεν είναι αυτό που εκφράζει με τις φοβικές του ανησυχίες ο κύριος Σαμαράς και η συνιστώσα Ντόρα. Είναι κάτι πιο ουσιαστικό.
Το μέλλον της Ευρώπης είναι αβέβαιο, όσο κι αν επιμένει πως το εγγυάται ο Μάκης Γιακουμάτος με την Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου, συνεπικουρούμενοι ίσως από τον Χρυσοχοΐδη που όσο και αν διάβασε, διατηρεί εκείνες τις περίεργες εξάρσεις που συζητιούνται ποικιλοτρόπως.

Στις αυθαίρετες παραδοχές που κάνουν οι “ευρωπαϊστές”, που επί χρόνια δημιουργούσαν μια Ελλάδα υπανάπτυκτη επαρχία της Ευρώπης με αναξιοκρατία και κουτοπονηριές, εμφανίζουν τη χώρα να κινδυνεύει. Η αλήθεια είναι πως κινδυνεύει η Ευρώπη.

Χωρίς στοιχεία κοινής οικονομικής πολιτικής (η Γερμανία πλουτίζει όσο ο Νότος πεθαίνει), χωρίς καμιά ενιαία πολιτική (Γαλλία και Γερμανία παίρνουν τις αποφάσεις), η Ε.Ε. μετατρέπεται σε ένα κουφάρι ιδιοκτησίας Μέρκελ. Αν δεν την συμφέρει, απλώς θα το πετάξει από πάνω της.

Η Ε.Ε. κινδυνεύει επίσης από τις πολιτικές που επεξεργάζεται μια οικονομική και πολιτική ελίτ και τις οποίες εμφανίζει ως πολιτικές σωτηρίας. Ως τώρα έχουν ρίξει χώρες όπως η Ισπανία και η Ιρλανδία -οι οποίες καμία σχέση δεν έχουν με την “άτακτη” Ελλάδα- στη φτώχεια. Από τις πολιτικές αυτές, οι ελίτ θα βγουν διπλά κερδισμένες. Θα πλουτίσουν και θα μπορούν να διοικούν πλέον “αφρικανικές” δημοκρατίες της Ευρώπης. Για αυτό και ο Τσίπρας εμφανίζεται ως το φάντασμα που πλανιέται πάνω από την Ευρώπη.

Η γερμανική έκδοση των Financial Times προχώρησε σε μια πρωτοφανή κίνηση. Απευθύνθηκε στους Έλληνες γράφοντας, «Μην ακούτε τον δημαγωγό», αναφερόμενη στον Τσίπρα. Οι κανόνες της δημοσιογραφίας μαζί με αυτούς που σέβονται την ανεξαρτησία της κάθε χώρας, όλο το σαβουάρ βιβρ του πολιτικού προτεσταντισμού πήγε περίπατο. Οι Γερμανοί μας λένε τι θα ψηφίσουμε. Είναι προφανές πως ούτε τον Σαμαρά ξέρουν,ούτε τον Τσίπρα. Ξέρουν όμως τα συμφέροντά τους.

Το κοριτσάκι στο σποτ της ΝΔ που ρωτάει «γιατί, κύριε», σε μια πραγματική και όχι σκηνοθετημένη έκδοση, ίσως ρωτούσε «γιατί, κύριε, δεν έχω ούτε ένα ευρώ;». Αλλά δεν θα αφήσουν την πραγματικότητα να τους χαλάσει ένα τόσο καλό σποτ. Αυτό είναι το πραγματικό ερώτημα και όχι το «δραχμή ή ευρώ». Είναι δηλαδή το «γιατί δεν έχω ευρώ». Και εκεί έχει απάντηση ο καθένας. Αυτός που έφερε την Ελλάδα ως εδώ, δεν μπορεί να εγγυηθεί ούτε ευρώ, ούτε λίρες ούτε δραχμές. Δώστε στο Σαμαρά γιεν ή στο Βενιζέλο ρούβλια. Θα τα δώσουν σε αυτούς που τους κρατάνε στην εξουσία χρόνια. Ρωτήστε και τον Άκη.

http://www.koutipandoras.gr/?p=21825

Σκίτσο

xatntzopoulos14-6

Δεν μας νοιάζει αν μας πούνε φασίστες, ρατσιστές και ναζιστές

Έξω φρενών ο εξουσιοφρενής

ΣΤΑΘΗΣ-ΤΟΝ ΘΕΛΩ

ΣΤΑΘΗΣ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ,ΣΑΜΑΡΑΣ ΓΕΡΜΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ

15-6-2012 3-48-36 μμ

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=202985

Μέσω ολιγοσέλιδου υπομνήματος, το οποίο υπογράφει με την επαγγελματική του ιδιότητα του φαρμακοποιού, κατέθεσε ο Θόδωρος Τσουκάτος στην εξεταστική επιτροπή για τα μαύρα ταμεία της Siemens. Στην κατάθεσή του αναφέρει ότι και τα δύο μεγάλα κόμματα χρηματοδοτούνται από ιδιώτες με ποσά που ξεπερνούν κατά πολύ το ανώτατο όριο που προβλέπει η νομοθεσία.

Αρνείται ότι είχε οποιοδήποτε οικονομικό όφελος από την υπόθεση του ενός εκατομμυρίου μάρκων που ισχυρίζεται ότι κατέληξαν στα ταμεία του ΠΑΣΟΚ και υποστηρίζει ότι ο μοναδικός λόγος που ενεπλάκη στην υπόθεση ήταν επειδή εκείνη την περίοδο ήταν συναρμόδιος για την οικονομική εκστρατεία του κόμματος ενόψει των ευρωεκλογών του 1999. Υποστηρίζει ότι αν δεν ήταν εκείνος, κάποιος άλλος θα ήταν στη θέση του.

Ο πρώην "στρατηγός" τονίζει ότι εκείνη την εποχή δεν είχε κυβερνητική ή διοικητική θέση και δηλώνει ότι δεν είχε τη δυνατότητα να επηρεάσει το αποτέλεσμα των διαγωνισμών που μετείχε η Siemens.

Όσον αφορά στον ισχυρισμό ότι το ένα εκατ. μάρκα κατέληξε στο ταμείο του ΠΑΣΟΚ, γράφει ότι επιβεβαιώθηκε "εμμέσως για ευνόητους λόγους, πλην σαφώς" από τις καταθέσεις στη Δικαιοσύνη των ταμιών του κόμματος και σημειώνει ότι το περιστατικό ήταν μεμονωμένο καθ' όσον αφορά στον ίδιο, αλλά "ασφαλώς δεν ήταν το μοναδικό" για το κόμμα.

Ο Θ. Τσουκάτος καταγγέλλει το ΠΑΣΟΚ για έλλειψη θάρρους και δηλώνει ότι ανέλαβε ποινικές ευθύνες γιατί άλλοι απέφυγαν να αναλάβουν τις πολιτικές τους ευθύνες. Όσον αφορά στην ηθική διάσταση του ζητήματος, αναφέρει ότι δεν είναι διόλου περήφανος για τη συμμετοχή του στην υπόθεση.

Σχολιάζοντας τη θέση της Νέας Δημοκρατίας, η οποία αρνείται ότι έχει πάρει χρήματα από τη Siemens, ανέφερε: "Ψεύδονται, βέβαια, συνειδητά  και μάλιστα γνωρίζοντας πως ουδείς πολίτης τους πιστεύει, εκείνοι που βεβαιώνουν πως το δικό τους κόμμα (αναφέρομαι στα μεγάλα) δεν έχει χρηματοδοτηθεί από ιδιώτες και μάλιστα σε προεκλογικές περιόδους, με αντίστοιχα υψηλές χορηγίες που ξεπερνούν κατά πολύ το ανώτατο όριο των επιτρεπόμενων οικονομικών ενισχύσεων του σχετικού νόμου".

Τέλος, προσκόμισε στην επιτροπή ειδικό πληρεξούσιο που της δίνει τη δυνατότητα να ερευνήσουν όλους τους τραπεζικούς λογαριασμούς του ιδίου και της οικογένειάς του.

benizeloskon_181611481

15-6-2012 3-53-12 μμ

3-6-2012 9-57-07 πμ

3-6-2012 10-06-33 πμ

3-6-2012 9-56-01 πμ

Σε λάθος Λαό απευθύνονται

 

ΒΡΩΜΙΚΗ ΚΑΙ ΕΛΕΕΙΝΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!

Σε μια πρωτοφανή κίνηση τους, που δεν έχει κανένα ιστορικό προηγούμενο, οι FINANCIAL TIMES DEUTSCHLAND , έγραψαν πρωτοσέλιδο άρθρο στα ελληνικά, με το οποίο καλούν τον ελληνικό λαό(;) να αντισταθεί στη δημαγωγία του Τσίπρα και του ΣΥΡΙΖΑ και να ψηφίσει τη ΝΔ!

Αυτή η χωρίς ιστορικό προηγούμενο βρώμικη και άθλια επέμβαση του Γερμανικού ιμπεριαλισμού στην ελληνική εκλογική αναμέτρηση έρχεται να υπογραμμίσει με ένα άλλο τρόπο την ιστορική κρισιμότητα αυτών των εκλογών με το δίλημμα: θέλουμε μια κυρίαρχη Ελλάδα ή ένα Γερμανικό προτεκτοράτο;

Ολόκληρο το άρθρο έχει ως εξής:

15-6-2012 12-18-01 μμ

Αντισταθείτε στo δημαγωγό - Widersteht den Demagogen

Leitartikel Die Griechen treffen am Sonntag eine historische Wahlentscheidung - und sowohl Ergebnis als auch Folgen sind unklar. Die FTD sagt in ihrer Wahlempfehlung, wen die Griechen wählen sollen, in deutscher und griechischer Sprache.

clip_image001 Alexis Tsipras bei einer Wahlkampfveranstaltung

Σύσταση προς τους ψηφοφόρους - Η Financial Times Deutschland (FTD) και η πλειοψηφία των Ελλήνων έχουν ένα κοινό συμφέρον: Η χώρα σας πρέπει να παραμείνει στο ευρώ. Την Κυριακή γίνονται ιστορικές εκλογές, οι οποίες θα είναι καθοριστικές ακριβώς επ’ αυτού, αλλά και για το μέλλον της Ευρωπαϊκής Νομισματικής Ένωσης. Γι’ αυτό η FTD κάνει σήμερα κατ’ εξαίρεση μία σύσταση στους Έλληνες ψηφοφόρους, κάτι που συνηθίζει πριν τις εκλογές για το Ομοσπονδιακό Κοινοβούλιο και για το Ευρωκοινοβούλιο. Αγαπητές Ελληνίδες, αγαπητοί Έλληνες, φροντίστε για ξεκάθαρες πολιτικές συνθήκες. Ψηφίστε θαρραλέα υπέρ της μεταρρυθμιστικής πορείας και όχι οργισμένα κατά της αναγκαίας και επίπονης αναδιάρθρωσης. Μόνο με τα κόμματα που αποδέχονται τους όρους των διεθνών χρηματοδοτών, η χώρα σας θα μπορέσει να παραμείνει στο ευρώ. Αντισταθείτε στη δημαγωγία του Αλέξη Τσίπρα και του ΣΥΡΙΖΑ. Μην εμπιστεύεστε τις υποσχέσεις τους, ότι δηλαδή είναι δυνατή η χωρίς συνέπειες καταγγελία όλων των συμφωνιών. Η χώρα σας έχει επιτέλους ανάγκη από ένα κράτος που λειτουργεί. Για την ομαλή διακυβέρνησή της συνιστούμε τη Νέα Δημοκρατία, κάτι που κάνουμε με βαριά καρδιά. Η Νέα Δημοκρατία άσκησε επί δεκαετίες λάθος πολιτική και είναι συνυπεύθυνη για τη σημερινή μιζέρια. Παρ’ όλα αυτά η καλύτερη επιλογή για τη χώρα σας θα ήταν μία κυβέρνηση συνασπισμού με αρχηγό τον Αντώνη Σαμαρά και όχι τον Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος θέλει να γυρίσει πίσω τον τροχό της ιστορίας και σας βαυκαλίζει με έναν κόσμο που είναι εκτός πραγματικότητας.

Übersetzung aus dem Deutschen: Nikos Theodorakopoulos

η ιστοσελίδα τους

http://www.ftd.de/politik/europa/:wahlempfehlung-antistatheite-sto-dimagogo-widersteht-den-demagogen/70050480.html

Ανακοίνωση Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ για το δημοσίευμα της γερμανικής έκδοσης των Financial Times

Η χωρίς προηγούμενο ωμή παρέμβαση της γερμανικής έκδοσης των   FT αποτελεί πράξη προσβολής της εθνικής αξιοπρέπειας και υπονόμευσης της  δημοκρατίας στη  χώρα μας.

Αν νομίζει το γερμανικό κατεστημένο  και οι εγχώριοι σύμμαχοί του, που όλες αυτές τις μέρες απειλούν εργαζόμενους σε επιχειρήσεις,   σπέρνουν  με εγκληματικά ανεύθυνο τρόπο  τον τρόμο της επιστροφής στη δραχμή, ότι θα κάμψουν το φρόνημα του ελληνικού λαού, είναι γελασμένοι.

Ο  αγώνας  για εθνική αξιοπρέπεια,   δημοκρατία,  κοινωνική δικαιοσύνη, ο αγώνας  κατά της διαφθοράς και  της διαπλοκής  θα νικήσει το φόβο και την υποταγή.

Να χαίρονται ο κ. Σαμαράς  και ο κ. Βενιζέλος  τους προστάτες τους.

Οι μάσκες έπεσαν, δηλώνει ο Β. Μουλόπουλος, συντονιστής επικοινωνίας του ΣΥΡΙΖΑ για τους FT

Το σημερινό δημοσίευμα της γερμανικής έκδοσης των FT που καλεί τον ελληνικό λαό να ψηφίσει Σαμαρά είναι μία χωρίς προηγούμενο ωμή παρέμβαση στα εσωτερικά μιας κυρίαρχης χώρας που θυμίζει άλλες σκοτεινές εποχές.

Οι τραπεζίτες και το μεγάλο κεφάλαιο της Ευρώπης αποκάλυψαν ποιος είναι ο άνθρωπός τους στην Ελλάδα. Αποκαλύπτεται επιτέλους ο ρόλος που θα παίξει η ΝΔ και οι συνέταιροι της, αν αναλάβουν τη διακυβέρνηση και ποιανού τα συμφέροντα θα εξυπηρετήσουν. Θα είναι μια κυβέρνηση της SIEMENS, των τραπεζιτών, των εργολάβων, των εμπόρων όπλων, των εφοπλιστών και άλλων «αναξιοπαθούντων» διεθνών και εγχώριων ομάδων.

Ο ελληνικός λαός με την ψήφο του την Κυριακή στον ΣΥΡΙΖΑ θα στείλει στα αζήτητα τους υπαλλήλους των μεγάλων ευρωπαϊκών οικονομικοπολιτικών συμφερόντων και  θα ανοίξει νέους δρόμους στην ελπίδα, τη δημοκρατία, την κοινωνική δικαιοσύνη και την εθνική αξιοπρέπεια.

Πάντων χρημάτων μέτρον άνθρωπος

2368_1

ΘΕΛΩ...

Του ΣΤΑΘΗ

Δεν θέλω παιδιά στα σχολεία χωρίς βιβλία.

Θέλω καλά δημόσια σχολεία υψηλού επιπέδου για όλα τα παιδιά που ζουν στη χώρα, μεταναστάκια κι ελληνάκια,

θέλω τα μεταναστάκια να νοιώθουν την Ελλάδα μάνα και δεν θέλω τα ελληνάκια να νοιώθουν τη μάνα Ελλάδα μητριά.

Δεν θέλω οι νέοι Ελληνες να φεύγουν εκ νέου μετανάστες εκεί στην ξένη. Θέλω συνεπώς δαπάνες για την παιδεία, την έρευνα, την τεχνολογία,

δεν είναι μόνον παραγωγικό,

είναι κυρίως ανθρώπινο.

Είναι ζωτικό για το μέλλον της χώρας.

Θέλω λοιπόν η χώρα μας να αποκτήσει στρατηγική και τακτική για το μέλλον με στόχους, σχέδιο και πρόγραμμα. Συνεπώς

εκ παιδείας άρξασθαι.

Δεν θέλω να ντρέπομαι για τους βετεράνους με το σκυμμένο κεφάλι και τις πετσοκομμένες συντάξεις. Δεν αντέχω να πονούν οι συμπατριώτες μας που δεν βρίσκουν φάρμακα, νοσοκομεία να λειτουργούν σαν πεντάστερα ξενοδοχεία,

θέλω να ξαναλάμψει ο γιατρός στα μάτια της κοινωνίας, ως ο καλός άνθρωπος θεραπευτής, θέλω το κύρος του δάσκαλου και του καθηγητή να καταυγάζει, θέλω να ξαναγίνουν

σεβαστά τα ουσιώδη.

Γίνονται αυτά;

Γίνονται!

Με τι λεφτά; θα ρωτήσουν οι εκπρόσωποι αυτών που μας ληστεύουν τόσα χρόνια.

Με τον πλούτο που παράγουν οι εργαζόμενοι, όταν δεν ληστεύονται.

«Με το σπαθί και το άροτρο» όπως έλεγαν οι Ρωμαίοι. Με τον νόμο δηλαδή που θα προστατεύσει τον εργάτη, τον μικρομαγαζάτορα, τον γεωργό, τον επιστήμονα, τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας.

Θέλω να αποδοθεί δικαιοσύνη.

Χωρίς κάθαρση δεν μπορούμε να συνεχίσουμε, να προχωρήσουμε, το ανεξιλέωτο άγος τρέφει και αναπαράγει τα λαμόγια, τους αεριτζήδες, τους κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες, την κομματική πελατεία.

Οσοι έφαγαν από τη σάρκα του λαού

πρέπει να συλληφθούν και να δικαστούν.

 

Η Ελλάδα δεν μπορεί να ζει άλλο υπό το καθεστώς της Υβρεως από τη μία

και της ήσσονος προσπάθειας απ’ την άλλη.

Θέλω μια κοινωνία που να θαυμάζει τους κοπιώντες και να απαξιώνει τους άτιμους και τους καπάτσους.

Θέλω τον γεωργό να ζει στο επίπεδο του αστικού τρόπου ζωής, υπερήφανος και επαρκής, όχι ζήτουλας και κακομοίρης - εξαρτημένος από επιδοτήσεις και δημαγωγούς.

Θέλω στην παροχή υπηρεσιών και την παραγωγή προϊόντων να τιμάται και να ανταμείβεται ο τίμιος επιχειρηματίας που παράγει πλούτο. Θέλω δίκαιο φορολογικό σύστημα και διαρκή καταδίωξη των φοροφυγάδων.

Γίνονται αυτά;

Σε μια κοινωνία που ξέρει τι της γίνεται, γίνονται. Σε μια κοινωνία Διαπλοκής και Διαφθοράς, μας λένε ότι αυτά δεν γίνονται - ως πότε;

Θέλω να ζω μέσα σε έναν πολιτισμό της εργασίας. Δεν θεωρώ την ανεργία ούτε φυσικό φαινόμενο, ούτε πληγή του Φαραώ. Ξέρω ότι είναι το καλύτερο και πιο αποτελεσματικό όπλο του καπιταλισμού εναντίον μου.

Ξέρω ότι με θέλουν φοβισμένο, εργασιακό άθυρμα, «ευέλικτο»! δεν φοβάμαι! σε αυτήν τη ζούγκλα δεν θα ζήσω.

Με αυτούς που με θέλουν σκλάβο, που κλέβουν απ’ τους νέους μας την ελπίδα τού σήμερα και του αύριο, είμαι σε ανειρήνευτον αγώνα, ταξικό αγώνα.

Θέλω συλλογικές συμβάσεις, θέλω να έχω λόγο στην αναδιανομή του πλούτου επί το δικαιότερον, ξέρω ότι δεν έχω τα μέσα παραγωγής στα χέρια μου, αλλά ώσπου αυτό να αλλάξει, δεν θα υποταχθώ στον νόμο του τοκογλύφου, ούτε

στην τρομοκρατία των ξεπουλημένων μίντια, δεν θα γίνω ποτέ άτομο, θα παραμείνω πρόσωπο, δεν θα αδιαφορώ για τον πλησίον μου και θα στηρίζομαι στον σύντροφό μου.

Δεν θέλω τη χώρα μου Προτεκτοράτο, ούτε Φόρου Υποτελή, ούτε υπό Καθεστώς Εντολής, δεν είμαι ούτε «τεμπέλης» ούτε «διεφθαρμένος»

δεν δημιούργησε ο λαός

το χρέος που καλείται τώρα να πληρώσει έως τετάρτης γενεάς.

Θέλω να ζω αξιοπρεπής.

Ούτε αυτό γίνεται;

Γίνεται!

Διότι αν δεν γίνεται αυτό, ουδέν άλλο έχει αξία ή κάποια σημασία.

Θέλω η χώρα μου να αντιμετωπίζει τα προβλήματά της από θέσεως ισχύος, δηλαδή πολιτισμένα.

Δεν θέλω μελανοχίτωνες στους δρόμους να βαράνε, να βρίζουν και να φονεύουν όποιον γουστάρουν σαν θηρία,

δεν θέλω μια χώρα εκφασισμένη, τρομοκρατημένη όπου νόμος γίνεται ο υπόνομος από μια μιλιταριστική παρακρατική δράκα μισότρελων, αγράμματων, σμπίρων, λούμπεν εγκληματιών.

Είμαι Ελληνας, δηλαδή Ιταλός, Ισπανός, Πακιστανός, Σλαβομακεδόνας, Αιγύπτιος, Γερμανός, Τούρκος και είμαι υπερήφανος για αυτό, για τον Ομηρο και τον Καβάφη, τον Σαίξπηρ και τον Τολστόι, δεν είμαι εθνικιστής

είμαι πατριώτης, για αυτό είμαι υπερήφανος για τα παιδιά όλου του κόσμου, που αύριο θα πάνε στα άστρα.

Οχι μόνον δεν θέλω το μίασμα του φασισμού στη χώρα μου, αλλά θα παλέψω εναντίον του με αυτό που το σκοτώνει: τα γράμματα και την ευνομία.

Δεν θέλω την αυτοδικία,

δεν θέλω μπάτσους να βαράνε διαδηλωτές,

θέλω αστυνομικούς να προστατεύουν τους πολίτες.

Γίνεται;

Ναι γίνεται!

Ξέρω ότι ποτέ δεν θα συμφωνήσουμε όλοι για όλα, μας χωρίζουν οι τάξεις. Για αυτό θέλω ο ταξικός αγώνας να σπρώχνει το εκκρεμές της δημοκρατίας προς την πλευρά του λαού,

όπως αυτός ο ίδιος κάθε φορά αποφασίζει και επιτάσσει.

Για αυτό είμαι εχθρός εκείνων

που φαλκιδεύουν τη δημοκρατία, όταν βλέπουν ότι δεν μπορούν να χειραγωγούν τον λαό. Εκείνων που φθείρουν το πολίτευμα συσκοτίζοντας τη διάκριση των εξουσιών με Ανεξάρτητες Αρχές και Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, εκείνων

που ρέπουν στην τυραννίδα, δηλαδή των Πολυεθνικών, των Τραπεζών - ευθύς αμέσως μόλις

το «εκσυγχρονιστικό», πολυπολιτισμικό και μεταμοντερνικό μοντέλο τους παρουσιάσει τις πρώτες ρωγμές.

Σιχαίνομαι τους «αριστερούς» που έχουν υπηρετήσει με τον πιο ειδεχθή τρόπο την Ολιγαρχία του χρήματος, τον κρατισμό των Δυνατών, δίνοντας τα τελευταία χρόνια στις λέξεις και τις έννοιες μια οργουελιανή παρένδυση που οδηγεί τους απλούς στην απόλυτη σύγχυση.

Θέλω την κάθαρση της Αριστεράς απ’ το μέρος εκείνο των «αριστερών» που έπαιξε σε δυο ταμπλώ, υπηρετώντας τις ελίτ με διακεκριμένη μισανθρωπία, αλαζονεία και εξυπνακισμούς - ίσως αυτό να μη συμβεί ποτέ, αλλά οι καλοί άνθρωποι, αριστεροί και δεξιοί, πάντα θα το επιδιώκουν.

Θέλω μια χώρα που να με θέλει.

Η ζωή είναι σύντομη, δεν ξέρω αν θα το πετύχω.

Θα αγωνίζομαι όμως, όσο ζω, για να μην ντρέπομαι μπροστά στα παιδιά μου, αλλά να δώσω απολογία υπερήφανος, όπως ήταν ο πατέρας μου για μένα.

Συντρόφισσες και σύντροφοι, κυρίες και κύριοι, καλό βόλι! Με σθένος και περίσκεψη. Η Ελλάδα μετράει. Αυτό που αρχαιόθεν μας έμαθε, πάντων χρημάτων μέτρον άνθρωπος.