Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες παραιτήθηκε από δημοτικός σύμβουλος ο επικεφαλής στο συνδυασμό της μείζονος Αντιπολίτευσης << Ενωτική Κίνηση Προόδου>> κ.Νίκος Μαριάνος .
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε από το Δήμο Αντιπάρου στην αίθουσα Καλουδά η παρουσίαση του βιβλίου του συγγραφέα και ηθοποιού Στέλιου Μάϊνα «Τα φαινόμενα απατούν» το Σάββατο 28/01/12.
Συντονιστής της βραδιάς ήταν ο δημοσιογράφος και διευθυντής του «Σύρος TV1»
κ. Κομνηνός Στρογγύλης.
Ο Δήμαρχος Αντιπάρου στο σύντομο χαιρετισμό του , καλωσόρισε το Στέλιο Μάϊνα και τόνισε πως είναι τιμή και χαρά που προβάλλουμε το βιβλίο του στον τόπο του.
Η παρουσίαση του βιβλίου έγινε από τη φιλόλογο καθηγήτρια Μαρινάτου Μαρία , έγιναν κειμενικές αναφορές από μαθητές του Γυμνασίου Τ.Λ. Αντιπάρου και αναγνώσεις αποσπασμάτων από τον ίδιο το συγγραφέα και την ηθοποιό Κάτια Σπερελάκη.
Ακολούθησε ένα θεατρικό δρώμενο που έφερε θύμισες από το παρελθόν της παιδικής ηλικίας του ηθοποιού στην Αντίπαρο και μια μουσική περιήγηση από εφήβους ερασιτέχνες –μουσικούς του νησιού μας.
Παράλληλα προβλήθηκε ένα βίντεο- αφιέρωμα στον κ. Μάϊνα και φωτογραφίες από τα γυρίσματα της τηλεοπτικής σειράς «Το νησί».
Ο Δήμος Αντιπάρου ως ένδειξη τιμής προς το πρόσωπό του , του πρόσφερε το βιβλίο Πάρος –Αντίπαρος με τα μάτια των χαρτογράφων και περιηγητών της Κυριακής Ραγκούση – Κοντογιώργη του Ιστορικού Λαογραφικού Μουσείου «Ανθέμιον».
Στο τέλος της εκδήλωσης ο Δήμαρχος απένειμε τιμητική πλακέτα στην Κυριακή Ραγκούση – Κοντογιώργη για την προσφορά της στην ιστορία και τη λαογραφία του νησιού μας , την οποία λόγω αδυναμίας της να παραστεί, παρέλαβε ο συζυγός της κ. Αλέκος Κοντογιώργος.
Ευχαριστούμε όλους όσους συνετέλεσαν στην επιτυχία της εκδήλωσης αλλά κυρίως τους συμπατριώτες μας που συμμετείχαν με την παρουσία τους στο πρώτο πολιτιστικό γεγονός του 2012 για το νησί μας.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΛΕΒΕΝΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Θανάσης Καρτερός http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=666758
Διατυπώνονται άκρως σοβαρά επιχειρήματα από τους αντιπάλους της νομοθετικής πρωτοβουλίας για την αποποινικοποίηση της προσωπικής χρήσης ναρκωτικών. Μπορεί ένας πατέρας να κάνει χρήση ηρωίνης παρουσία του 12χρονου παιδιού του, μας τρόμαξε ο Πλεύρης του ΛΑΟΣ. Τρομερό, ε; Ενώ αν ένας πατέρας-χρήστης στοιβάζεται στη φυλακή μαζί με χιλιάδες άλλους ομοιοπαθείς του, το παιδί θα βαδίσει απερίσπαστο στον δρόμο των εθνικών πεπρωμένων.
Προωθεί τη διακίνηση, ουσιαστικά την εμπορία, ναρκωτικών με πρόσχημα το «κέρασμα», όταν δηλαδή δίνεις ναρκωτικά σε κάποιον «χωρίς χρήμα», γράφει εξίσου σοβαρά ο "Ριζοσπάστης". Φαντάζεστε την αποκαλυπτική σκηνή; Έλα, ρε φίλε, να σε κεράσω μια δόση ηρωίνης, λέει ο ένας εξαρτημένος στον άλλο, κάτω από τα μάτια του κράτους που αδιαφορεί γιατί θεωρεί μια τέτοιου είδους γαλαντομία νόμιμη. Άρα ορθώς το ΚΚΕ σημαίνει συναγερμό εναντίον του σχετικού νομοσχεδίου, το οποία αποσκοπεί κατά τη γνώμη του να ναρκώσει τις συνειδήσεις των νέων.
Θα μπορούσε να αντιτείνει κανείς ότι και η αποποινικοποίηση της μοιχείας είναι επικίνδυνη, γιατί μπορεί ένας πατέρας ή μια μητέρα να απολαμβάνουν των προνομίων του νόμου μπροστά στα ανήλικα παιδιά τους. Επίσης ότι αποτελεί διαφήμιση του τσιγάρου του διαδομένο σε όλη την Ελλάδα έλα να σε κεράσω ένα τσιγαράκι. Με αποτέλεσμα σε κάθε περίπτωση να διαφθείρονται ή τα εθνικά χρηστά ήθη, ή τα ταξικά αντανακλαστικά των θυμάτων μιας τέτοιας κρατικής ανοχής. Και να δικαιολογείται όχι μόνο η οργή των τιμίων, αλλά και η αντίσταση ακόμα σ' αυτά.
Κάνεις χρήση; Η θέση σου είναι στη φυλακή - εκεί καταλήγουν τέτοιες απόψεις, όσο λούστρο έθνους ή επανάστασης κι αν διαθέτουν. Γιατί η σημερινή πραγματικότητα της ποινικοποίησης δεν αφήνει περιθώρια για αυταπάτες. Οι φυλακές είναι γεμάτες, οι χρήστες είναι έρμαια των εμπόρων, η κατ' επίφαση αυστηρή νομοθεσία το μόνο που πετυχαίνει είναι να ανεβάζει τις τιμές των ουσιών και να γίνεται όπλο στα χέρια των διεφθαρμένων. Αυτή την κατάσταση αναπαράγουν οι απόψεις που θέλουν τον χρήστη ένοχο, είτε κρύβονται πίσω από τις περί έθνους απάτες, είτε οχυρώνονται πίσω από δήθεν ταξικές μονομανίες.
Όσον αφορά στο τελευταίο, οι φυλακές είναι γεμάτες από παιδιά της εργατικής τάξης και γι' αυτό υπάρχουν συγκεκριμένες αιτίες και συγκεκριμένοι αίτιοι. Είναι λύση να επιμένουμε στις χειροπέδες για τους αθώους;
Εκτός λειτουργίας βρίσκεται από τα ξημερώματα της Παρασκευής η ιστοσελίδα του υπουργείου Δικαιοσύνης, έπειτα από χτύπημα των «χακτιβιστών» Anonymous. «Η δικαιοσύνη έρχεται» έχουν γράψει στην πρώτη σελίδα του site και σε ηχογραφημένο μήνυμά τους αναφέρουν:
«Αυτό που συμβαίνει τώρα στη χώρα σας είναι απαράδεκτο. Ανεβήκατε στην εξουσία για να εκφράσετε τις επιθυμίες και του λαού σας και έχετε αποτύχει ολοκληρωτικά. Σκοτώσατε το πιο ιερό πράγμα της χώρας σας που είναι η Δημοκρατία. Η Δημοκρατία γεννήθηκε στη χώρα σας και εσείς τη σκοτώσατε. Οι ίδιοι οι πολίτες σας σάς μισούν κι εσείς τους κοιτάτε χωρίς να κάνετε τίποτα για να το αποτρέψετε. Μπήκατε στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, χωρίς την έγκριση του λαού σας. Επιβάλατε τη δικτατορία στους ώμους τους και επιτρέψατε στους τραπεζίτες και τους μονάρχες της ΕΕ να υποδουλώσουν τον λαό σας, οικονομικά και πολιτικά.
» Οι πολίτες σας πληρώνουν τα λάθη της κυβέρνησης και εσείς αφήνετε τους ξένους να τους μισούν για κάτι για το οποίο δεν ευθύνονται. Τι κρίμα. Η αστυνομία εκμεταλλεύεται τη δύναμή της και επιτίθεται σε διαδηλωτές που ζητούν την απονομή της δικαιοσύνης. Διαδηλώνουν εναντίον σας, αλλά εσείς δεν θέλετε να ακουστεί η φωνή τους. Τους στερείτε το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης και του δικαιώματος τους να ζουν.
» Οι αυθαίρετες πράξεις σας πρέπει να τιμωρηθούν. Με την υπογραφή της συνθήκης ACTA (σ.σ. η οποία καλύπτει τη διαδικτυακή πειρατεία και πολλά ακόμα θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας) στερείτε περαιτέρω την ελευθερία και οδηγείτε τους πολίτες σας στην καταπίεση. Αγνοήσατε τις προειδοποιήσεις μας αλλά τώρα εμείς έχουμε τον έλεγχο».
Και καταλήγει το μήνυμα: «Είμαστε οι Ανώνυμοι.... Δεν συγχωρούμε, δεν ξεχνάμε... έπρεπε να μας περιμένετε. Οι άνθρωποι δεν πρέπει να φοβούνται τις κυβερνήσεις, οι κυβερνήσεις πρέπει να φοβούνται τους ανθρώπους».
Σύνδεσμος Ιδιωτικών Υπαλλήλων
Πάρου-Αντιπάρου
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η αλήθεια για τα ποσοστά ανεργίας στην Ελλάδα
Ανακοινώθηκαν τα ποσοστά ανεργίας στη χώρα μας, από την Εurostat. Σύμφωνα με αυτά, η ανεργία στη χώρα μας για τον Οκτώβριο του 2011, έφτασε το 19,2%.
Τα ποσοστά της ανεργίας στη χώρα μας είναι πολύ μεγαλύτερα από τα επίσημα, γιατί:
Οι λεγόμενοι «κρυφοί άνεργοι», δηλαδή περίπου 150.000 άνεργοι για περισσότερα από 2-3 χρόνια, δεν καταγράφονται πουθενά, γιατί δεν πιστεύουν ότι αυτό θα τους βοηθήσει σε οτιδήποτε.
Περισσότεροι από 100.000 χιλιάδες άνεργοι που είναι ενταγμένοι σε προγράμματα του ΟΑΕΔ δεν θεωρούνται κατά τη διάρκειά τους στατιστικά άνεργοι, αφού τους αφαιρείται η κάρτα ανεργίας.
Αυτοί, που εργάζονται έστω και μια ώρα την εβδομάδα πριν την στατιστική καταγραφή, δεν καταγράφονται ως άνεργοι.
Η πραγματική ανεργία στη χώρα μας σύμφωνα με εκτιμήσεις του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ είχε ξεπεράσει στα τέλη του 2011 το 22% (1.200.000 ανέργους) και θα κινηθεί μέσα στο 2012 προς το 26% (1.500.000 ανέργους) με κύρια θύματα τους νέους και τις γυναίκες.
Λιγότεροι από το 40% των ανέργων παίρνουν μόνο για 12 μήνες το χαμηλότερο επίδομα ανεργίας σε όλη την Ευρώπη, δηλαδή 57% του κατώτερου μισθού (454 ευρώ μηνιαία) κατά παράβαση ακόμα και του νόμου 2224/94, που αναφέρει ότι το επίδομα ανεργίας δεν μπορεί να υπολείπεται του 66,33% του κατώτερου μισθού.
Οι αυτοαπασχολούμενοι, εάν κλείσουν τη δουλειά τους, και περάσουν σε κατάσταση
ανεργίας, δεν δικαιούνται επίδομα ανεργίας, γιατί δεν ανήκουν στη μισθωτή εργασία.
Παρά την απελπιστική κατάσταση των ανέργων η κυβέρνηση έχει συμφωνήσει με την τρόικα ότι το 2012 θα περικόψει από τα επιδόματα ανεργίας 500 εκατομμύρια ευρώ με το συνδυασμό της παροχής τους με εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια.
Αυτό είναι αντισυνταγματικό και παράνομο, αφού αυτή η παροχή δεν είναι προνοιακή αλλά ατομική - ανταποδοτική και δίνεται έναντι των εισφορών που έχουν κατατεθεί στον ΟΑΕΔ από τον εργαζόμενο και τον εργοδότη του.
Οι οικονομικές επιπτώσεις, η ανέχεια, ο κοινωνικός αποκλεισμός, οι ψυχολογικές καταπτώσεις, οι αυτοκτονίες είναι οι συνέπειες για τους ανέργους.
Σ’ αυτές προστίθεται τελευταία η τάση νέων ανθρώπων, κυρίως πτυχιούχων και μεταπτυχιακών, να μεταναστεύουν για δουλειά στο εξωτερικό, που ήδη στα δύο περίπου χρόνια του μνημονίου εκτιμάται ότι έφτασαν τους 150.000. Το γεγονός αυτό, πέραν των άλλων κοινωνικών συνεπειών, στερεί τη χώρα από επιστημονικό δυναμικό, ιδιαίτερα χρήσιμο για την παραγωγική ανασυγκρότησή της.
Κανείς άνεργος χωρίς επίδομα ανεργίας και χωρίς ασφάλιση.
Μέτρα ουσιαστικής οικονομικής και κοινωνικής στήριξης των ανέργων.
- Αύξηση και χρονική επιμήκυνση της χορήγησης των επιδομάτων ανεργίας.
Το επίδομα ανεργίας να είναι το 80% του τελευταίου μισθού πριν την απόλυση, όπως αυτός καθορίζεται από την οικεία και ισχύουσα συλλογική σύμβαση και να χορηγείται για όλο το διάστημα της ανεργίας.
- Πλήρη ασφάλιση των ανέργων για σύνταξη και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για όλο το διάστημα της ανεργίας τους.
- Θέσπιση του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος αξιοπρεπούς διαβίωσης που αφορά όχι μόνο τους ανέργους αλλά και τους φτωχούς, τους αστέγους και τους πολίτες με αναπηρίες.
- Χορήγηση ειδικού βοηθήματος ανεργίας στο ύψος της σύνταξης του ΟΓΑ στους νέους ανέργους που δεν βρίσκουν εργασία ανάλογη με τα προσόντα τους εντός διμήνου από την εγγραφή τους στις λίστες ανέργων του ΟΑΕΔ.
- Προώθηση ειδικών μέτρων στήριξης των μακροχρόνια ανέργων και των ανέργων άνω των 50 ετών.
- Διασφάλιση της δυνατότητας εγγραφής, χωρίς τις ισχύουσες απαγορευτικές γραφειοκρατικές διαδικασίες, στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ και χορήγησης του επιδόματος ανεργίας στους μετανάστες.
- Δυνατότητα εγγραφής στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ και χορήγησης επιδόματος ανεργίας, ίσου με το 80% του κατώτερου εγγυημένου βασικού μισθού, στους αυτοαπασχολούμενους, που λόγω οικονομικών δυσκολιών αναγκάστηκαν να σταματήσουν την επαγγελματική δραστηριότητά τους, από τη στιγμή της διακοπής της με δήλωση στην αρμόδια ΔΟΥ και για όσο διάστημα διαρκεί η ανεργία τους.
- Κατάργηση των ιδιωτικών γραφείων εύρεσης εργασίας.
- Χορήγηση στους ανέργους κάρτας απεριόριστων διαδρομών στα δημόσια μέσα μαζικής μεταφοράς καθώς και εκπτωτικής πολιτιστικής κάρτας για την ψυχαγωγία τους.
- Αναστολή καθόλη τη διάρκεια της ανεργίας της πληρωμής δόσεων στεγαστικών και άλλων δανείων, που έχει συνάψει ο άνεργος.
καθώς και απαλλαγή τους με τη συνδρομή του κράτους του 50% των λογαριασμών τους για υπηρεσίες κοινής ωφέλειας και όλων των φορολογικών χαρατσιών που επιβλήθηκαν πρόσφατα.
- Απαγόρευση πλειστηριασμού και κατάσχεσης για την πρώτη κατοικία, που ανήκει κατά κυριότητα στον άνεργο, καθ’ όλη τη διάρκεια της ανεργίας.
- Απαγόρευση διακοπής του νερού, του σταθερού τηλεφώνου και του ηλεκτρισμού στους ανέργους που αδυνατούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς του νερού, του τηλεφώνου και του ηλεκτρικού ρεύματος.
- Απαλλαγή των ανέργων από τα δημοτικά τέλη.
- Επιδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό του 100% του ενοικίου, που καταβάλλουν οι άνεργοι για την κύρια κατοικία τους, καθόλη τη διάρκεια της ανεργίας τους.
- Ουσιαστική αύξηση των Δημοσίων δαπανών για την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και για την προστασία των ανέργων από έσοδα και πόρους, που θα προέλθουν από την διαγραφή του μεγαλύτερου μέρους του χρέους, από μία δίκαιη φορολογική μεταρρύθμιση και από τη μείωση των στρατιωτικών δαπανών.
Αγωνιζόμαστε επίσης για:
- Ανασυγκροτημένο, ενιαίο και δημόσιο ΟΑΕΔ, ως βασικό εργαλείο για τον επανασχεδιασμό και την προώθηση πολιτικών στήριξης και αύξησης της πλήρους και σταθερής εργασίας και των ανέργων.
- Τριμερή χρηματοδότηση του ΟΑΕΔ εκτός από τους εργαζόμενους και τους εργοδότες και από το κράτος.
- Προγράμματα απασχόλησης του ΟΑΕΔ που θα στηρίζουν την πλήρη, σταθερή και ασφαλισμένη εργασία και όχι, όπως μέχρι σήμερα, τη γενικευμένη επιδότηση των εργοδοτών για τη δημιουργία ελαστικών και επισφαλών θέσεων εργασίας.
Πάρος 2-2-2010
Το Δ.Σ.
Ο μουσικοσυνθέτης Μίκης Θεοδωράκης, το ιστορικό στέλεχος της Αριστεράς Μανώλης Γλέζος και ο καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου Γιώργος Κασιμάτης παρουσίασαν την Ενιαία Λαϊκή Δημοκρατική Αντίσταση (Ε.ΛΑ.Δ.Α), μια κίνηση που αποσκοπεί στη συγκρότηση ενός μεγάλου αντιμνημονιακού μετώπου μέσα από την αντίσταση και την αλληλεγγύη των πολιτών.
ο Μίκης στην ομιλία του είπε
Αγαπητοί φίλοι και φίλες,
Σήμερα βιώνουμε μια μεγάλη εθνική τραγωδία. Σύσσωμος ο ελληνικός λαός οδηγήθηκε στην άκρη του γκρεμού χωρίς να το ξέρει και δίχως να το θέλει. Χωρίς να υπάρχει ουσιαστικά πρόβλημα, η χώρα μας οδηγήθηκε μεθοδικά σε βαρειά οικονομική κρίση, μόνο και μόνο για να εισαχθεί στο ΔΝΤ και να αποτελέσει την πειραματική και πειρατική εισβολή της Αυτοκρατορίας του Χρήματος στην Ευρώπη.
Πρωταγωνιστής ο Γιώργος Παπανδρέου μετά τη συνάντηση με τον Στρος-Καν το θέρος του 2009. Ακολούθησε η μεθόδευση για τον τεχνητό, οικονομικό και κοινωνικό υποβιβασμό μας με την κακουργηματική διόγκωση του ελλείμματος από 9,2% σε 15% και στη συνέχεια οι δηλώσεις του πρώην πρωθυπουργού και του κ. Παπακωνσταντίνου περί Τιτανικού, διαφθοράς, ανικανότητας, τεμπελιάς και οικονομικού χάους.
Στη συνέχεια ήρθε το Μνημόνιο και οι Δανειακές Συμβάσεις που με τις σκληρές και αντιλαϊκές αποφάσεις δημιούργησαν μέσα στον λαό ένα συνεχώς διογκούμενο κίνημα αγανάκτησης, που για να το αντιμετωπίσουν έχουν καταφύγει στη χρήση γενικευμένων μεθόδων ωμής βίας.
Έτσι μπορούμε να πούμε ότι σήμερα ζούμε μέσα σε ένα καθεστώς βίας. Και είναι λάθος να θεωρούμε ως βία μονάχα τη σωματική. Ουσιαστική βία είναι επίσης κάθε αυθαίρετη πράξη που προσβάλλει τα δικαιώματα του πολίτη για εργασία, μόρφωση, ασφάλεια και δικαιοσύνη. Βία είναι η αυθαιρεσία, η υποκρισία, η παραπληροφόρηση και η υποκουλτούρα. Βία είναι να αποφασίζεις για τη ζωή των άλλων καταπατώντας τη θέλησή τους. Βία είναι να εκτελείς εντολές ξένων, που βλάπτουν τους πολίτες και την πατρίδα σου. Βία είναι να θίγεις την ιερότητα της εθνικής ανεξαρτησίας, τον σεβασμό στην ιστορία της πατρίδας σου και να περιφρονείς τις πολιτιστικές, πνευματικές και θρησκευτικές παραδόσεις σου που αποτελούν την ταυτότητά σου ως ελεύθερου πολίτη και Έλληνα.
Απέναντι σ' αυτό το Μαύρο Μέτωπο είναι εθνική ανάγκη να συγκροτηθεί ένα πανίσχυρο λαϊκό Κίνημα από ελεύθερους, ανεξάρτητους, διαφωτισμένους και αποφασισμένους πολίτες.
Πρέπει λοιπόν κατ' αρχήν να επισημάνουμε όλες τις σύγχρονες μορφές βίας, απ' όπου κι αν προέρχονται, τις πηγές που τις γεννούν και τις στηρίζουν και που όλες μαζί αποτελούν το Σύστημα, που σήμερα κυριαρχικά κάθεται πάνω στο σβέρκο μας και προσπαθεί να μας λυγίσει, έως ότου μας αναγκάσει να προσκυνήσουμε μπροστά στα πόδια του.
Απέναντι σ' αυτό το Σύστημα και τους όποιους δορυφόρους του θα πρέπει να είμαστε αμείλικτοι, ασυμβίβαστοι και επιθετικοί. Να καλλιεργούμε συστηματικά την τελική κρίσιμη σύγκρουση με την καθημερινή μας στάση από σήμερα. Πρέπει όμως γι' αυτό να ψηλώνουμε κάθε μέρα και πιο πολύ. Να γινόμαστε σοφότεροι, πιο σίγουροι και πιο πειστικοί, προκειμένου να εξαπλώσουμε τη δική μας πίστη σε όλο και ευρύτερα κοινωνικά στρώματα.
Όσο για μας, τους Έλληνες, αποτελούμε επίλεκτο στόχο μιας πρωτοφανούς καταστρεπτικής εισβολής σε διεθνές επίπεδο με όπλο το χρήμα δηλαδή το οικονομικό σύστημα που είναι απόλυτα εξαρτημένο από Μεγάλες Τράπεζες, πίσω από τις οποίες βρίσκονται δυο-τρεις μεγάλες δυνάμεις, όπως οι ΗΠΑ και η Γερμανία.
Υπάρχουν πολλά σενάρια για τους τελικούς στόχους αυτής της παγκόσμιας εκστρατείας. Εμείς θα αρκεστούμε μόνο σ' αυτά που βλέπουμε και υφιστάμεθα. Κι αυτό που διαπιστώνουμε στην πράξη είναι ότι με όπλο την εξαθλίωση των εργαζομένων οδηγούν βήμα με βήμα στη διάλυση Κοινωνιών και Εθνών και Κρατών, με στόχο να εξαγοράσουν τον όποιο πλούτο μας μισοτιμής, να γίνουν οι δανειστές μας αφεντικά στη χώρα μας κι εμείς να μετατραπούμε σε λαό υπηρετών εξαρτημένων από τα καπρίτσια του κάθε αφεντικού μας.
Προχτές πιστεύοντας ότι μας έχουνε ζαλίσει και διαλύσει, βγάλανε τη μάσκα και μας το είπαν καθαρά: Για να ζήσετε, θα πρέπει να πουληθείτε. Και πρώτα απ' όλα θα πρέπει να πουλήσετε και μάλιστα φτηνά, ο,τιδήποτε έχει αξία: Κτίρια, νησιά, ακόμα και αρχαία Μνημεία. Μας είπαν μάλιστα ότι την Ακρόπολη την εκτιμούν σε κάποια δισεκατομμύρια Ευρώ, ενώ παράλληλα με τα δάνεια και τους τόκους και με τα κόλπα που αυτοί ξέρουν καλά, μας οδηγούν στο δίλημμα «Ή ΠΟΥΛΑΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΛΙΕΣΤΕ ή πεθαίνετε και χάνεστε». Θέλετε να σωθείτε, τότε πρέπει να πουληθείτε εσείς και η χώρα σας.
Μπροστά σ' αυτή την πρόκληση μια μόνο απάντηση υπάρχει: ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ.
Γι' αυτό σας καλούμε να δημιουργήσουμε το Πανεθνικό Παλλαϊκό Μέτωπο Αλληλεγγύης και Αντίστασης στα καταστροφικά και αντιλαϊκά μέτρα της Κυβέρνησης και των ξένων αφεντικών της. Να δημιουργήσουμε την Ε.ΛΑ.Δ.Α.
Ας ενώσουμε τις καρδιές και τις σκέψεις μας κι ας δώσουμε τα χέρια για τη σωτηρία της Πατρίδας με την Ε.ΛΑ.Δ.Α. για την Ελλάδα.
Σας ευχαριστώ.
λεπτομέρειες http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=441450&h1=true
Ο Γεώργιος Α. Παπανδρέου, ο επονομαζόμενος από το λαό «Γιωργάκης», ο πολιτικός των χαμηλών τόνων, του οποίου τα ταξίδια, όπου γης του έχουν γίνει τρόπος ζωής, όταν αποφάσισε να ζητήσει δημοψήφισμα, ως έσχατη λύση, για να αντιμετωπίσει κυβερνήσεις και δανειστές, το μόνο που κατάφερε ήταν να εξοργίσει πρωτίστως τους Γερμανούς και τους Γάλλους και να ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ με αποτέλεσμα να βρεθεί εκτός πρωθυπουργίας και να δυσκολέψει ακόμη περισσότερο τις διαπραγματεύσεις με τους δανειστές μας.
Ο νέος πρωθυπουργός, τραπεζίτης και καλός γνώστης του διεθνούς τραπεζικού συστήματος, προσπαθεί, στα στενά όρια των διαπραγματεύσεων που μας έχουν επιβληθεί, να οδηγήσει τη χώρα και το λαό, στα πλαίσια πάντοτε της πολιτικής των διεθνών τοκογλύφων και των κρατικών συμφερόντων της Γερμανίας και της Γαλλίας, σε συμφωνία που θα περιλαμβάνει μέτρα ακόμη μεγαλύτερης εξαθλίωσης των ασθενέστερων οικονομικά στρωμάτων και στην εξαφάνιση της μεσαίας τάξης της χώρας μας.
Και όλα αυτά, χωρίς να αποκλείεται, εντός του 2012, η αναγγελία και επισήμως της πτώχευσης της χώρας. Κι αν συμβεί αυτό, που τα ΜΜΕ του εξωτερικού και έγκριτοι οικονομολόγοι το θεωρούν βέβαιο(ότι θα χρεοκοπήσουμε), τότε πέραν της χρεοκοπίας θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε και τα νέα σκληρά μέτρα, που θα μας έχουν επιβάλει οι δανειστές μας με τη βούλα του ελληνικού κράτους.
Οι δανειστές μας και η κυβέρνηση Παπαδήμου θέλουν να μας οδηγήσουν σε εκλογές μετά την υπογραφή της νέας δανειακής σύμβασης. Και επί πλέον ζητούν (οι δανειστές μας) εγγυήσεις με τις υπογραφές προκαταβολικά των αρχηγών των κομμάτων εξουσίας, ότι θα εφαρμοστεί και μετά τις εκλογές η ίδια καταστροφική οικονομική πολιτική, που επιτάσσει η νέα δανειακή σύμβαση. Και αυτό γιατί γνωρίζουν ότι μετά τις εκλογές, θα έχουν ενισχυθεί υπέρμετρα οι αντιμνημονιακές πολιτικές δυνάμεις. Θέλουν πρώτα να μας αλυσοδέσουν και μετά να μας οδηγήσουν σε εκλογές.
Αυτός είναι ο σχεδιασμός που ήδη υλοποιείται και που επικοινωνιακά προσπαθούν να πείσουν τον ελληνικό λαό, ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος εξόδου από την οικονομική κρίση.
Οι πολιτικές δυνάμεις, που στηρίζουν την κυβέρνηση Παπαδήμου, τρομοκρατώντας το λαό και μερίδα βουλευτών τους, θα επιχειρήσουν, με όποιον τρόπο μπορέσουν, να νομιμοποιήσουν τα νέα μέτρα και αμέσως μετά να προχωρήσουν σε εκλογές προβάλλοντας το επιχείρημα ότι έσωσαν τη χώρα. Θα μας πουν επίσης, ότι, το «επίτευγμά» τους αυτό, οφείλεται στις θυσίες του ελληνικού λαού, ο οποίος, συνειδητοποιώντας την κρίσιμη κατάσταση, επέδειξε και επιδεικνύει υποδειγματική σύνεση και πειθαρχία. Θα μας πουν ακόμη, ότι επιτέλους φάνηκε φως στο ορίζοντα και ότι τα δύσκολα πέρασαν, αφού με τα χρήματα που δανείστηκαν, η χώρα θα είναι πλέον συνεπής στις υποχρεώσεις της έναντι των δανειστών μας και ότι μπορεί να ανταποκριθεί στην πληρωμή «κουρεμένων» μισθών και συντάξεων.
Θα προβάλλουν επίσης με κάθε τρόπο το επιχείρημα, ότι η παραμονή μας στην ζώνη του ευρώ, απέτρεψε την καταστροφική πορεία της χώρας προ τη δραχμή.
Με αυτά και με άλλα θα μας κάνουν πλύση εγκεφάλου, χρησιμοποιώντας «τα σύγχρονα τανκς», που δεν είναι άλλα από τα αργυρώνητα ΜΜΕ. Το προεκλογικό σύνθημα του Παπανδρέου «Λεφτά υπάρχουν» θα αντικατασταθεί με το «Σώσαμε τη χώρα».
Εκλογικός τους στόχος: μια νέα κυβέρνηση, πειθήνια στον γαλλογερμανικό άξονα, με τη σύμπραξη των ίδιων πολιτικών δυνάμεων που στηρίζουν σήμερα την κυβέρνηση Παπαδήμου.
Ο ελληνικός λαός, παρά τη δεινή οικονομική κατάσταση που έχει περιέλθει, θα βρεθεί και πάλι στο δίλλημα περί του πρακτέου. Και αυτό γιατί οι όποιες εναλλακτικές προτάσεις εξουσίας είναι θολές και ανεπεξέργαστες και επίσης γιατί οι πολιτικές δυνάμεις που τις εκφράζουν είναι πολυδιασπασμένες και επομένως αδύναμες να στηρίξουν αποτελεσματικά μια φιλολαϊκή πολιτική. Είναι βέβαιο ότι εκλογικά θα ενισχυθούν σημαντικά, εξαιτίας της ψήφου διαμαρτυρίας, θα παραμείνουν όμως και πάλι στα έδρανα της αντιπολίτευσης. Εκτός και αν συνέλθουν έστω και την τελευταία στιγμή και συσπειρωθούν με πειστικό εναλλακτικό πρόγραμμα εξουσίας, οπότε τα πράγματα αλλάζουν και η χώρα οδηγείται σε καταιγιστικές πολιτικές εξελίξεις. Αλλά αυτό με τα σημερινά δεδομένα είναι μάλλον απίθανο.