Ειδικά για την τελευταία φωτό (από Ελευθεροτυπία): Το πορτρέτο μιας Αφγανής κοπέλας, της οποίας ο σύζυγος έκοψε τα μύτη και τα αυτιά, κέρδισε το πρώτο βραβείο των World Press Photo Awards του 2010, μία από τις σημαντικότερες βραβεύσεις του φωτορεπορτάζ.
Στη φωτογραφία της Τζόντι Μπάιμπερ, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Time την 1η Αυγούστου, γίνεται αισθητή η αντίθεση της ομορφιάς της με την ασχήμια των αποτελεσμάτων της βίας.
Η κριτική επιτροπή δήλωσε ότι επέλεξε αυτή τη φωτογραφία γιατί, παρόλο που είναι συγκλονιστική, περνά ένα μήνυμα για τη βία κατά των γυναικών. Η 18χρονη κοπέλα της φωτογραφίας, Μπίμπι Αΐσα βοηθήθηκε από τον αμερικανικό στρατό και πλέον ζει στην Αμερική.
μου ειναι δυσκολο να παραβλεψω την ανθρωπινη απωλεια και τον θρηνο οπως αυτα αποτυπωνονται στις περισσοτερες απο τις παραπανω εικονες, και να εστιασω στο εικαστικο αποτελεσμα: επαγγελματικη διαστροφη; μαλλον! περισσοτερο απ' ολες μου αρεσει η προτελευταια, ισως γιατι δεν ειναι τοσο ρεαλιστικη: b+w, ληψη απο αλλο επιπεδο με απιστευτο καδρο που θυμιζει σκηνη απο ταινια...
Και είναι τόσο αφελείς οι άνθρωποι και υποκύπτουν τόσο εύκολα στις υπάρχουσες ανάγκες, ώστε εκείνος που εξαπατάει θα βρίσκει πάντοτε κάποιους που θα αφήνονται να εξαπατώνται
καβαφης
K’ είν’ η συνείδησίς μου ήσυχη για το αψήφιστο της εκλογής. Bλάπτουν κι οι τρεις τους την Συρία το ίδιο.
Aλλά, κατεστραμένος άνθρωπος, τι φταίω εγώ. Zητώ ο ταλαίπωρος να μπαλωθώ. Aς φρόντιζαν οι κραταιοί θεοί να δημιουργήσουν έναν τέταρτο καλό. Mετά χαράς θα πήγαινα μ’ αυτόν.
στην αντιπαρο ζεις ζητειται ελπις
αξιζουμε ενα καλυτερο αυριο απο αυτο που διαμορφωσαμε χτες
Ο κόσμος είναι επικίνδυνος, όχι ΜΟΝΟ εξαιτίας αυτών που κάνουν το κακό, αλλά ΚΑΙ εξαιτίας αυτών που τους κοιτάζουν χωρίς να κάνουν τίποτα.
Ειδικά για την τελευταία φωτό (από Ελευθεροτυπία):
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πορτρέτο μιας Αφγανής κοπέλας, της οποίας ο σύζυγος έκοψε τα μύτη και τα αυτιά, κέρδισε το πρώτο βραβείο των World Press Photo Awards του 2010, μία από τις σημαντικότερες βραβεύσεις του φωτορεπορτάζ.
Στη φωτογραφία της Τζόντι Μπάιμπερ, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Time την 1η Αυγούστου, γίνεται αισθητή η αντίθεση της ομορφιάς της με την ασχήμια των αποτελεσμάτων της βίας.
Η κριτική επιτροπή δήλωσε ότι επέλεξε αυτή τη φωτογραφία γιατί, παρόλο που είναι συγκλονιστική, περνά ένα μήνυμα για τη βία κατά των γυναικών. Η 18χρονη κοπέλα της φωτογραφίας, Μπίμπι Αΐσα βοηθήθηκε από τον αμερικανικό στρατό και πλέον ζει στην Αμερική.
κι εδώ τα προηγούμενα έτη
Εξαιρετικό διάλειμμα στα ανιαρα της καθημερινότητάς μας (το 'χα κι εγώ έτοιμο, αλλα με πρόλαβες)
Τόση ομορφιά στην τέχνη,τόσος πόνος,θρήνος,τόσο ανθρώπινο και τραγικό...
ΑπάντησηΔιαγραφήApisteytes photografies,syglonistikes!
ΑπάντησηΔιαγραφήμου ειναι δυσκολο να παραβλεψω την ανθρωπινη απωλεια και τον θρηνο οπως αυτα αποτυπωνονται στις περισσοτερες απο τις παραπανω εικονες, και να εστιασω στο εικαστικο αποτελεσμα: επαγγελματικη διαστροφη; μαλλον!
ΑπάντησηΔιαγραφήπερισσοτερο απ' ολες μου αρεσει η προτελευταια, ισως γιατι δεν ειναι τοσο ρεαλιστικη: b+w, ληψη απο αλλο επιπεδο με απιστευτο καδρο που θυμιζει σκηνη απο ταινια...