Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

Κυβέρνηση καραγκιόζηδων

Έτσι φέρεται να έχει δηλώσει σε επίσκεψη στο Ντουμπάι ο τέως Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας κ.Μανώλης Κεφαλογιάννης το 2006

καραγκιοζηδες

ο όποιος βέβαια όταν παρέδιδε το Υπουργείο στις 19/09/2007 δήλωνε τα εξής αμίμητα

..Κυρίες και κύριοι, αγαπητοί φίλοι. Δεν αφήσαμε κανένα θέμα στο ράφι. Στην ακτοπλοΐα. Απελευθερώσαμε τις ακτοπλοϊκές μας συγκοινωνίες και αυτό οδήγησε σε νέες επενδύσεις και απ’ ότι φάνηκε στα δύο πρώτα χρόνια εφαρμογής σε σταθεροποίηση των τιμών και σε μερικές περιπτώσεις και σε μείωση των τιμών….

…Είμαστε υπερήφανοι γιατί θεσπίσαμε τα δωρεάν εισιτήρια για τους κατοίκους της άγονης γραμμής, για κάτω από 1000 κατοίκους και ήδη είναι κατατεθειμένο στη Βουλή Νομοσχέδιο για δωρεάν ναύλωση υδροπλάνων για τα νησιά τα μικρά της νησιωτικής Ελλάδος, τα απομακρυσμένα κάτω των 1000 κατοίκων. Νησιά όπως η Αντίπαρος, όπως τα Ψαρά, όπως τα Αντικύθηρα, όπως η Ανάφη, είναι τα πρώτα πιλοτικά μας προγράμματα, νησιά που έχουν 24 κατοίκους. Η ναύλωση ενός υδροπλάνου δίνει τη δυνατότητα της προσέγγισης σε αυτές τις περιοχές…..

782433_b[1]

Αλλά κύριε Υπουργέ,(για τον Βουλγαράκη μιλούσε) πέρα από το στομάχι μας πρέπει να δούμε και την ψυχή μας. Και η ψυχή μας είναι ο πολιτισμός. Από εκεί που εσείς ξεκινήσατε και γνωρίζω πολύ καλά γιατί σας γνωρίζω με κοντά παντελόνια μιας και υπήρξαμε συμμαθητές. Όταν ο Βουλγαράκης παντρεύτηκε την Κατερίνα και να πω μερικά πράγματα μετά για την σπουδαία αυτή κυρία, έκανε τρία παιδιά και εγώ ήμουν ανύπαντρος, έχουμε δώδεκα μέρες διαφορά. Του λέω, σου απαγορεύω να λες ότι είμαστε συνομήλικοι. Διότι είχε επιλέξει και την έντιμη πτώση την οποία βλέπετε και εγώ ακόμα δεν είχα επιλέξει, όπως ο ίδιος λέει, την λευκή ατίμαση των μαλλιών μου.

voulgarakis23432

Είναι μια καλή Κυβέρνηση. Η εκπροσώπηση στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας είναι η καλύτερη δυνατή, είναι άριστη. Και δεν το λέω αυτό γιατί με συνδέει μια μακροχρόνια φιλία και αγάπη με έναν διακεκριμένο πολιτικό όπως είναι ο Γιώργος Βουλγαράκης, εδώ ανοίγω παρένθεση και σας λέω, ότι πίσω από κάθε επιτυχημένο άνδρα λέει ο λαός μας, κρύβεται μια σπουδαία γυναίκα. Η Κατερίνα Πελέκη-Βουλγαράκη και για αυτήν θέλω χειροκρότημα.
Αλλά γιατί ακράδαντα πιστεύω ότι αυτό το Υπουργείο έχε λαμπρό παρόν, σπουδαίο μέλλον και ακόμα καλύτερη εξέλιξη με την παρούσα πολιτική ηγεσία.

vatop3_494x320

Και δίνω και κάτι για τον φίλο μου τον Πάνο Καμμένο που νομίζω ότι και αυτός έχει δείξει δείγματα γραφής. Θα του αφιερώσω κάτι το οποίο μου έστειλε ο Ηλίας Τσάκος τον Μάιο 2007. Είναι ένα απόσπασμα του Γκάντι που λέει «τα 7 που δεν πρέπει να έχεις: πλούτο χωρίς μόχθο, γνώση χωρίς χαρακτήρα, πολιτική χωρίς αρχές, εμπόριο χωρίς ήθος, απόλαυση χωρίς συναίσθημα, λατρεία χωρίς θυσία».

%F0.%EA%E1%EC%EC%DD%ED%EF%F2_1

διαβάστε και άλλα υπέροχα εδω

ήρθε λοιπόν ο κΒουλγαράκης στην Αντίπαρο και δήλωσε ευθυτενής

«Ενημερώθηκα από την κυρία Πρόεδρο της Αντιπάρου για τα προβλήματα και τις ανάγκες του νησιού. Είναι κάποια πράγματα που πρέπει να υλοποιηθούν προκειμένου και η Αντίπαρος να αναπτυχθεί σύμφωνα με τις σύγχρονες προδιαγραφές. Η Αντίπαρος είναι ένα καταπληκτικό νησί και πρέπει να βοηθηθεί. Άμεση προτεραιότητα και πολύ ψηλά στην ατζέντα του ΥΕΝΑΝΠ είναι ο βιολογικός καθαρισμός και η αφαλάτωση. Ελπίζω σε πάρα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να υπάρξουν θετικές εξελίξεις».

antiparosήρθε και ο υφυπουργός κ. Καμμένος και κάτι έλεγε για compact βιολογικούς και αφαλατώσεις

Ο υφυπουργός
Στο πλαίσιο των επισκέψεων που κάνει ο κ. Καμμένος στα μικρά νησιά του Αιγαίου με στόχο την καταγραφή και επίλυση θεμάτων, βρέθηκε στην Αντίπαρο. Κατέφθασε με ελικόπτερο στις 11 π.μ. το οποίο προσεδαφίστηκε στο ελικοδρόμιο του νησιού. Από εκεί κατευθύνθηκε στο κέντρο του χωριού, όπου πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στην Κοινότητα.
Τα θέματα
Η πρόεδρος της Κοινότητας κ. Β. Μανέτα έθεσε στον υφυπουργό τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σε μία σειρά έργων και συγκεκριμένα:
α) Ο βιολογικός που καθυστερεί εξαιτίας προσφυγής στο Συμβούλιο της Επικρατείας από ιδιώτη.
β) Η αφαλάτωση που είναι απολύτως αναγκαία και δεν έχει προχωρήσει.
γ) Η αποχέτευση η οποία επίσης έχει «κολλήσει».
δ) Το αλιευτικό καταφύγιο το οποίο επίσης δεν προχωρά, αφού δεν υπάρχουν μελέτες.
Ο υφυπουργός πρότεινε στην κ. Μανέτα να τροποποιήσει τις μελέτες για το βιολογικό, καθώς και για την αφαλάτωση, ώστε να εντάξει αυτά τα δύο έργα στις αναθέσεις που θα κάνει σε ένα μήνα περίπου το Υπουργείο με σκοπό την επίλυση προβλημάτων στα μικρά νησιά. Συγκεκριμένα, ο υφυπουργός εξήγησε ότι στα μικρά νησιά αγοράζονται αφαλατώσεις και βιολογικοί, όχι με σταθερές εγκαταστάσεις, αλλά τύπου compact.
Για την αποχέτευση ο κ. Καμμένος ξεκαθάρισε ότι δεν έχει αρμοδιότητα για να παρέχει βοήθεια. Όσο αφορά το αλιευτικό καταφύγιο ο κ. Καμμένος είπε ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα για όσο διάστημα δεν υπάρχουν μελέτες.
Η κ. Μανέτα ισχυρίστηκε ότι είχε ζητήσει από το Λιμενικό Ταμείο Πάρου-Αντιπάρου να της φτιάξουν τις μελέτες, αλλά έχει αγνοηθεί το αίτημά της.
Η έπαρχος κ. Γρηγορία Πρωτολάτη υπενθύμισε στην κ. Μανέτα ότι τις έχει κάνει πρόταση να αναλάβει η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση τις μελέτες, πρόταση η οποία ισχύει ακόμα. Στο πλαίσιο της συνάντησης η έπαρχος και ο υφυπουργός συμφώνησαν να οργανωθεί σύντομα σύσκεψη στην Πάρο για τα θέματα του νησιού που αφορούν τον τομέα ευθύνης του.
Αργότερα όλοι μαζί γευμάτισαν. πηγή Νέα της Πάρου

και αφού γευμάτισαν η κΜανέτα δήλωσε

…Από την Πρόεδρο της Κοινότητας τέθηκαν όλα τα προβλήματα που απασχολούν το νησί με πρώτο το έργο της Αποχέτευσης (Βιολογικός και Δίκτυα) που είναι ενταγμένα στο 3ο Κ.Π.Σ.
Είχαν τη γνωστή περιπέτεια με αγωγή κατά της Κοινότητας και κατά του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε που σταμάτησε το έργο για ένα χρόνο το Συμβούλιο Επικρατείας με προσωρινή αναστολή των εργασιών, για να κερδίσει τη συνέχιση η Κοινότητα
Μετά από δυο άγονες δημοπρασίες που διεξήχθησαν, το έργο θα δοθεί με το σύστημα της ανάθεσης με διαπραγμάτευση, για τη σύντομη ολοκλήρωση του στο έτος 2008.
Ακόμα εξετέθησαν και εξετάσθηκαν όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το νησί και οι λύσεις που μπορεί να δοθούν.
Τα πράγματα μπήκαν σε μια σειρά και είναι σε καλό δρόμο…

και έρχεται τώρα ο κ. Καμμένος να μας πει εδω

9-3-2009 11-24-12 μμ

και μείς να τους πούμε

maurogialouros

ΣΒ

ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ ΕΔΩ και ΕΔΩ

ΠΕΛΕΚΗ ΕΔΩ

ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΕΔΩ

ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΕΔΩ

ΜΑΝΕΤΑ ΟΧΙ ΣΧΟΛΙΑ

5 σχόλια:

  1. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΨΑΡΙΑΝΟΣ
    ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β’ ΑΘΗΝΩΝ
    13/02/2009
    ΕΡΩΤΗΣΗ

    Προς τους κ.κ Υπουργούς
    · Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής
    · Μεταφορών και Επικοινωνιών

    Θέμα: «Υδροπλάνα στο Αιγαίο»
    Το 2005 με το νόμο 3333 («αδειοδότηση και λειτουργία αεροδρομίων επί υδάτινης επιφάνειας») δόθηκαν οι πρώτες γενικές κατευθύνσεις για την ίδρυση αεροδρομίων επί υδάτινης επιφάνειας. Ο συγκεκριμένος νόμος παρέπεμπε τη ρύθμιση κρίσιμων θεμάτων (συχνότητα δρομολογίων, έγκριση για τη διενέργεια πτήσεων τσάρτερ ή διακομιδής ασθενών) σε Προεδρικό Διάταγμα, το οποίο θα έπρεπε να εκδοθεί εντός 6 μηνών. Έχουν περάσει 4 χρόνια και το ΠΔ δεν έχει εκδοθεί ακόμα. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα δεν έχουν εκδοθεί οι απαιτούμενοι κανονισμοί λειτουργίας (κανονισμός λειτουργίας υδατοδρομίου, περιοχές κίνησης και ελιγμών υδροπλάνων) με όλα όσα αυτό συνεπάγεται.
    Στο μεταξύ, εδώ και χρόνια είχαμε εξαγγελίες από τον τότε Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Κεφαλογιάννη για την ανάπτυξη δικτύου 30 έως 40 υδροπλάνων, για δρομολόγια δημόσιας υπηρεσίας με υδροπλάνα για τα νησιά της άγονης γραμμής και για τη δωρεάν μεταφορά κατοίκων των νησιών της απομακρυσμένης Ελλάδας. Σήμερα, δεν έχει πραγματωθεί καμία από αυτές τις εξαγγελίες. Τουναντίον, όσοι επενδυτές ασχολήθηκαν με τη λειτουργία υδροπλάνων αντιμετώπισαν και αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα, λόγω των αργών ρυθμών διεκπεραίωσης των υποθέσεων από τις δημόσιες υπηρεσίες, με αποτέλεσμα κάποιοι ήδη να έχουν μεταφέρει τις επενδύσεις τους σε άλλες χώρες και άλλες εταιρείες να οδεύουν προς κλείσιμο.
    Το μεγαλύτερο πρόβλημα παρατηρείται στη λειτουργία των υδροπλάνων στο Αιγαίο. Στην Αττική δεν υπάρχει ακόμα η κατάλληλη βάση, μιας και η παραχώρηση τμήματος του λιμανιού του Λαυρίου για τη λειτουργία υδατοδρομίου αποδείχθηκε ασύμφορη και η περίπτωση του Φλοίσβου «σκοντάφτει» σε διάφορες υπηρεσίες του Δημοσίου (Ολυμπιακά Ακίνητα, Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης, κ.λ.π.). Το αποτέλεσμα είναι ότι , παρόλο που η Ελλάδα, λόγω της γεωμορφολογίας της και της πληθώρας νησιών που διαθέτει, ιδίως στο Αιγαίο, θεωρείται από τους ειδικούς ιδανική για τη λειτουργία υδροπλάνων, το εγχείρημα δεν έχει την κρατική στήριξη που απαιτείται.

    Με βάση τα προαναφερόμενα
    Ερωτώνται οι αρμόδιοι κ.κ Υπουργοί:
    Για ποιο λόγο δεν υπάρχει ακόμα πλήρες νομοθετικό πλαίσιο για τη λειτουργία των υδροπλάνων και πότε προβλέπεται να εκδοθούν οι απαιτούμενοι κανονισμοί;
    Τι προτίθενται να κάνουν προκειμένου να πραγματώσουν τις αρχικές τους εξαγγελίες για κάλυψη των συγκοινωνιακών αναγκών της νησιώτικης Ελλάδας με υδροπλάνα;
    Έχει εξασφαλιστεί «επιδότηση για τη λειτουργία γραμμών υδροπλάνων σε απομακρυσμένα- μικρά νησιά χωρίς αεροδρόμιο», όπως υποσχόταν πριν από δύο χρόνια ο τότε Υπουργός Μεταφορών κ. Λιάπης, κι αν όχι, πότε προβλέπεται να γίνει αυτό; Έχει υπάρξει σχετική συνεννόηση με την Ευρωπαϊκή Ένωση;
    Ποια είναι η θέση των Υπουργείων σχετικά με τη δημιουργία κατάλληλης βάσης υδροπλάνων στην Αττική και για ποιο λόγο δεν δίνεται άδεια λειτουργίας υδατοδρομίου στο ΣΕΦ;
    Έχει χωροθετηθεί υδάτινο αεροδρόμιο στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ώστε να δρομολογηθούν υδροπλάνα που να καλύπτουν τις ανάγκες του Βόρειου Αιγαίου;

    Ο ερωτών βουλευτής
    Γρηγόρης Ψαριανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγαπητε Αντιπαριε η φωτο απο την ταινια " Υπαρχει και φιλοτιμο " ειναι ολα τα λεφτα . Τελικα ειναι αληθεια πως 1 φωτο 1000 λεξεις . Αλλα εδω Α.Κ. ! Νομιζω οτι μας περνανε για .........! Τι να κανουμε .Υπομονη !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. bravo re antiparie isos apo ta klitera post pou ehoune pexei genika, ade pali eftiaxes thn mera toy giannaki!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραιο θέμα. Με αρχή, μέση και τέλος.

    Για να μην ξεχνάμε.

    V.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ό,τι πρέπει για να σιχτιρίζουμε βάσει επιχειρημάτων. Το κακο είναι ότι περισσότερο γελάει κανείς αντικρίζοντας τα συγκεκριμένα ονόματα και λιγότερο προβληματίζεται. Σα να είναι απαξιωμένοι στην κρίση μας προ πολλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

μη πτύετε επί του δαπέδου
μη βλασφημάτε τον θείο
σχόλια ελεύθερα ύβρεις επί πληρωμή αλλιώς διαγραφή