Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Επιστολή παραίτησης Νίκου Μαριάνου

435503-MARIANOS

«Με μεγάλη λύπη, αναγκάζομαι να υποβάλλω την παραίτηση μου από τη θέση του Δημοτικού Σύμβουλου και αρχηγού της μείζονος μειοψηφίας, με ισχύ από την Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου 2012.

Σύμφωνα με τις συνθήκες όπως έχουν διαμορφωθεί, αμφισβητείται ο τρόπος με τον όποιο εκτελώ τα καθήκοντα μου, αλλά και η ίδια η ακεραιότητα μου. Για αυτούς τους λόγους, ως αρχηγός, είμαι υποχρεωμένος να αναλάβω τις ευθύνες μου πλήρως, ανοίγοντας το δρόμο για την δημιουργία καινούργιων πρωτοβουλιών και κινήσεων, που ενδεχομένως θα πετύχουν καλύτερα αποτελέσματα, πράγμα που εύχομαι ολόψυχα.

Πάντα θεωρούσα ότι η Ενότητα και η Συνεργασία κάτω από συνθήκες διαφάνειας στη διαχείριση των κοινών, είναι απαραίτητα στοιχεία για να προχωρήσει ένας τόπος μπροστά. Οι παράγοντες αυτοί γίνονται ακόμα πιο σημαντικοί αν αναλογιστούμε τις δύσκολες οικονομικές αλλά και κοινωνικές συνθήκες που εξελίσσονται στη χώρα μας. Αυτά τα «πιστεύω» δεν γίνεται να τα αναθεωρήσω και να αλλάξω τρόπο εκτέλεσης των καθηκόντων μου υιοθετώντας μεθόδους και πρακτικές που δεν με αντιπροσωπεύουν.

Από την μικρή μου θητεία ως σύμβουλος και σε προσωπικό επίπεδο, απεκόμισα καταστροφικές συνέπειες στις οικονομικές μου δραστηριότητες, νομικές διώξεις, την εχθρότητα από ένα μέρος των συμπατριωτών μου λόγω της ιδιότητος μου και τέλος την αμφισβήτηση. Οι επιπτώσεις από τα παραπάνω είναι σημαντικές και σε μένα και φυσικά στην οικογένεια μου.

Ζητώ μια μεγάλη συγγνώμη από τους πολίτες που με εμπιστευτήκαν, αλλά ελπίζω ότι καταλαβαίνουν ότι ένας αρχηγός χωρίς υποστήριξη και αποδοχή δεν μπορεί να εκτελέσει τα καθήκοντα του.

Εύχομαι ολόψυχα σε όλους τους Δημοτικούς συμβούλους και φυσικά στο κ. Δήμαρχο καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο τους. Η σύνεση η ομοψυχία και η διαφάνεια, να αντιταχτούν στον φανατισμό την ιδιοτέλεια και τη διαπλοκή. Ευχαριστώ ολόψυχα όλους όσους με εμπιστεύτηκαν και όλους τους συμβούλους εκλεγμένους και υποψήφιους της παράταξης μας».

πηγή http://fileleutheros.pblogs.gr/2012/02/h-epistolh-paraithshs-toy-n-marianoy.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

μη πτύετε επί του δαπέδου
μη βλασφημάτε τον θείο
σχόλια ελεύθερα ύβρεις επί πληρωμή αλλιώς διαγραφή