Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

Το πλήρες βιογραφικό του νέου Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου

MPRAKOYMATSOS

Όνομα: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Επώνυμο: ΜΠΡΑΚΟΥΜΑΤΣΟΣ
Όνομα Πατρός: ΗΛΙΑΣ
Ημ/νια Γέννησης: 06/03/1958
Υπηκοότητα: ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Εκπαίδευση:
Αριστούχος μαθητής του 1ου Δημόσιου Γυμνασίου Τρίπολης. Πέτυχα τέταρτος και σπούδασα στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης στη Νομική Σχολή της οποίας είμαι πτυχιούχος.
Επαγγελματική Δραστηριότητα:
Ασκώ το επάγγελμα του Δικηγόρου Παρ΄ Αρείω Πάγω στην Τρίπολη από το έτος 1989 με επαγγελματική στέγη στην οδό Δεληγιάννη 6α και κατά κύριο χειρισμό υποθέσεις διοικητικών και εργατικών διαφορών στο Πρωτοδικείο Τρίπολης και στο Διοικητικό Εφετείο Τρίπολης .
Κατά την πολυετή μου Δικηγορία με πραγματική ενεργή ,ευδόκιμη και κατά κύριο και βιοποριστικό επάγγελμα ΔΙΚΗΓΟΡΙΑ έχω ενασχόληση πολυετή :
1. Σαν ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ για 5 ΧΡΟΝΙΑ από το έτος 1993 μέχρι το έτος 1998 .Κατά την πενταετή θητεία μου με απόλυτη επιτυχία χειρίστηκα δεκάδες υποθέσεις του Ελληνικού Δημοσίου είτε ως ενάγοντος η εναγομένου είτε απαλλοτριώσεις, είτε προσφυγές της ακυρωτικής διαδικασίας .
2. Λόγω της παραπάνω εμπειρίας και ενασχόλησης ,μου ανατέθηκαν σοβαρές διοικητικές υποθέσεις την ίδια περίοδο αλλά και αργότερα από το Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Τρίπολης , και τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Αντ. Ματσίγγο ο οποίος μάλιστα μου πρότεινε να αναλάβω αποκλειστικά Νομικός Σύμβουλος στην Περιφέρεια αλλά τότε το αρνήθηκα λόγω φόρτου εργασίας στο γραφείο μου .
Έχω υπηρετήσει ως Δημοτικός Σύμβουλος Τρίπολης και Νομικός για 4 χρόνια 1995-1998 μέλος της επιτροπής του άρθρου 18 Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων με ομόφωνη απόφαση της ΤΕΔΚ ΑΡΚΑΔΙΑΣ για τον έλεγχο των αποφάσεων Κοινοτικών και Δημοτικών Συμβουλίων.
Κοινωνική Δραστηριότητα:
Με την εγγραφή μου στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Νομική Σχολή, το έτος 1977 αμέσως έγινα μέλος της ΠΑΣΠ και της Σπουδάζουσας στην Κομοτηνή . Με την επιστροφή μου στην Τρίπολη και την άσκηση του επαγγέλματος μου ως Δικηγόρου εκλέχτηκα μέλος της γραμματείας της Τ..Ο. Δήμου Τρίπολης .
Το έτος 2004 μετά την ήττα στις εκλογές , θεώρησα υποχρέωση μου να στηρίξω την προσπάθεια και το κάλεσμα του Προέδρου Γιώργου Παπανδρέου στα πέτρινα χρόνια και εκλέχτηκα ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΣΟΚ ΑΡΚΑΔΙΑΣ το 2005 .
Το 2008 για τους ίδιους παραπάνω λόγους αλλά και την προτροπή συντρόφων από την Αρκαδία εκλέχτηκα μέλος της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΣΟΚ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ και με την ψηφοφορία για την εκλογή Γραμματέα εκλέχτηκα ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΣΟΚ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ και είμαι μέλος του Εθνικού Συμβουλίου σύμφωνα με το καταστατικό του Κινήματος.
Έχω εκλεγεί για δύο τετραετίες ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ στον Δήμο Τρίπολης με τους συνδυασμούς των υποψηφίων του ΠΑΣΟΚ.
Την χρονική Περίοδο 2000-2002 διετέλεσα ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΠΟΛΗΣ . Την προηγούμενη δε περίοδο 1999-2000 διετέλεσα Αντιπρόεδρος αυτού .
Την χρονική Περίοδο Επίσης 2000 -2002 διετέλεσα ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΓΝΩΜΟΔΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΠΟΛΗΣ. Η παραπάνω επιτροπή συστήθηκε με ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Τρίπολης συμμετείχαν μέλη αυτού , εκπρόσωποι του ΤΕΕ , συλλόγου Εμπόρων , Συλλόγου μηχανικών , για την επεξεργασία ,εισήγηση και πρόταση στο Δημοτικό Συμβούλιο Τρίπολης θεμάτων επέκτασης του σχεδίου πόλης, χωροταξικού σχεδιασμού, ΓΠΣ, κυκλοφοριακού Τρίπολης , Διαχείρισης απορριμμάτων , χώρων πρασίνου και περιαστικών δασών. οΙ εισηγήσεις της παραπάνω επιτροπής έγιναν δεκτές οι περισσότερες ομόφωνα.
Διετέλεσα για δύο συνεχείς θητείες μέλος του Δ.Σ του ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Είμαι Πρόεδρος της επιτροπής του ΝΠΔΔ Άλσους Αγίου Γεωργίου Τρίπολης . Το παραπάνω ΝΠΔΔ είναι σε συνάφεια με τον Δικηγορικό Σύλλογο Τρίπολης, ομάδα δηλαδή Δικηγόρων και πολιτών και φροντίζει ξωραΐζει 200 στρέμματα δάσους με πεύκα.Η φροντίδα του δάσους γίνεται με τον προσωπικό μας εθελοντισμό . Αυτή περιλαμβάνει καθαρισμό , δενδροφυτεύσεις κλπ και όχι μόνο στο παραπάνω δάσος που είναι ιδιοκτησίας του Νομικού Προσώπου που αναφέρθηκε, αλλά επεκτείνεται σε όλα τα περιαστικά άλση του Δήμου Τρίπολης . Τα τελευταία 10 χρόνια έχουμε ανανεώσει πλήρως τον υπάρχοντα πευκώνα ,πριν 20 χρόνια δε όταν ξεκινήσαμε την προσπάθεια θεωρηθήκαμε γραφικοί από τους συμπολίτες μας στην ενασχόληση μας με το περιβάλλον , αλλά τώρα δικαιωθήκαμε και θεσμικά με την δημιουργία Υπουργείου Περιβάλλοντος .
Έχω διατελέσει μέλος του Δ.Σ Παναρκαδικού Νοσ. Τρίπολης

από http://enlefko.blogspot.com/2009/12/to-who-is-who.html

άρχισαν και οι γκρίνιες

Αγανακτισμένοι οι περισσότεροι βουλευτές του ΠαΣοΚ και οι τοπικές οργανώσεις με τις επιλογές της κυβέρνησης (εδω)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

μη πτύετε επί του δαπέδου
μη βλασφημάτε τον θείο
σχόλια ελεύθερα ύβρεις επί πληρωμή αλλιώς διαγραφή