Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

Ο καραγκιόζης και ο πασάς

karagiozis_b28

fig_karag

fig_pasas

από τη μια μεριά το σαράι του πασά, από την άλλη η καλύβα του καραγκιόζη. στη μέση ο καραγκιόζης και ο πασάς.

λέει ο πασάς: βλέπεις καραγκιόζη τι πάθαμε; με το έλλειμα, χρωστάμε τώρα όλοι μας εκατομμύρια ευρώ!

κοιτάξει ο καραγκιόζης την καλύβα του και μετά το σαράι και λέει: μα πασά μου ποιος δέχεται την καλύβα μου για ενέχυρο και δίνει τόσα ευρώ δανικά, και μετά του τα χρωστάμε; μήπως τα χρωσταει το σαράι σου;

-καραγκιόζη είναι δύσκολη στιγμή για την πατρίδα. σκέψου να ερχόταν ο εχτρος για να πάρει την καλύβα σου, όλοι μαζί δεν θα πολεμούσαμε; έτσι και τώρα όλοι μαζί θα πληρώσουμε.
- πασά μου, πρώτα πρώτα ο εχτρος δεν θα άφηνε το δικό σου γκοτζαμ σαραι και θα έπαιρνε την δική μου καλύβα! τι να την έκανε; ύστερα εγώ ούτε δανείστηκα ούτε έκλεψα. το χρήμα ήταν πάντα στα δικά σου χέρια και το είχες για το σαράι σου. εγώ τώρα ούτε έχω να πληρώσω, ούτε θέλω να πληρώσω!!!
κοιταει αγριεμένος ο πασάς, γυρίζει προς το σαράι και φωνάζει: βεληγκεκαααα!!! ελα γρήγορα να διδάξεις πατριωτισμό στον καραγκιόζη!!!

karag_grammatikos_03

1 σχόλιο:

μη πτύετε επί του δαπέδου
μη βλασφημάτε τον θείο
σχόλια ελεύθερα ύβρεις επί πληρωμή αλλιώς διαγραφή